/
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷

راه اندازی میز خدمت در شرکت گاز استان خراسان رضوی

در راستای ارائه خدمات موثر به شهروندان، میزخدمت در بیش از 26 اداره شرکت گاز استان خراسان رضوی در سطح مشهد و شهرستان های استان راه اندازی شده است.
کد خبر : ۱۰۰۳۷

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سیدحمید فانی، مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با بیان این مطلب، گفت: با یادآوری نهضت بزرگ گازرسانی طی چند سال گذشته گفت: به موازات این اقدامات، شاهد افزایش مراجعات و درخواست های مردمی در حوزه های گاز طبیعی هستیم.

وی افزود: برای پاسخگویی بهتر به شهروندان و با توجه به دستور ریاست جمهوری، میز خدمت در اداره مرکزی شرکت گاز استان، ادارات گاز مشهد و 18 ناحیه گازرسانی در سطح شهرستان‌های این استان راه اندازی شده است.

به گفته فانی، ارائه خدمت به موقع و مؤثر به مردم، تکریم ارباب رجوع، اطلاع رسانی شفاف، هدایت و راهنمایی آسان مراجعه کنندگان، ارائه کدرهگیری اختصاصی و حذف فرآیندهای غیرضروری و زائد از دلایل راه اندازی میزخدمت در شرکت گاز استان خراسان رضوی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: هم استانی های گرامی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 37074 تماس حاصل کنند، همچنین سامانه اینترنتی www.nigc-khrz.ir نیز آماده دریافت مستقیم انتقاد، پیشنهادات و یا گزارشات مردمی در حوزه های مرتبط با گاز طبیعی است.


ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر