/
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲

ثبت حدود 7هزار پیشنهاد در شرکت گاز استان گلستان

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از راه اندازی سامانه جامع نظام پیشنهادها در این شرکت خبر داد .
کد خبر : ۱۰۰۳۸

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، محمدرحیم رحیمی در این خصوص گفت: این سامانه از سوی شرکت ملی گاز ایران تهیه و بصورت یکپارچه در اختیار شرکت های تابعه قرار گرفته و ضمن نصب و راه اندازی آن در شرکت گاز استان گلستان از قابلیت های فراوانی برخوردار بوده و برای کلیه کارکنان شرکت قابل دسترسی و استفاده است.

وی با اشاره به قابلیت های این سامانه افزود: از ویژگی‌های مهم این نرم افزار می توان به فرایند ثبت پیشنهاد برای کارکنان و مهمانان، ارجاع پیشنهادات به کمیته های تعیین شده برای اخذ نظر کارشناسی، قابلیت اخذ آمار و اطلاعات بصورت سیستمی، مشاهده جامع گردش کار یک پیشنهاد و موارد مرتبط دیگر اشاره کرد.

این مقام مسئول در ادامه گفت: تمام پیشنهادهای واصله از بدو شروع به‌کار نظام پیشنهادها (سال 83) تاکنون که نزدیک به 7000 پیشنهاد را شامل می شود و همچنین اطلاعات پایه کلیه کارکنان شاغل در گاز گلستان در نرم افزار جدید، تغذیه شده و کاربران می توانند به سهولت از اطلاعات مورد نظر استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان در خاتمه اظهار داشت: امیدواریم با همفکری و مشارکت کلیه همکاران بتوانیم همچنان در زمینه مسائل مختلف سازمان و بهبود و تعالی فعالیت های شرکت، شاهد نتایج درخشانی باشیم.


ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر