/
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در پاسخ به نبض نفت خبرداد:

گازرسانی به تمام روستاهای بالای 20 خانوار؛ وعده روی زمین مانده وزارت نفت

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با اشاره به وعده وزارت نفت برای گازرسانی به تمام روستاهای بالای 20 خانوار تا پایان سال 96 اظهار امیدواری کرد که با سرعت دادن به اجرای این وعده شاهد تحقق آن تا پایان سال جاری با تاخیر یک ساله باشیم.
کد خبر : ۱۰۲۵۵

سید ابوالفضل رضوی در حاشیه برنامه زنده گفت و گوی اقتصادی رادیو گفت و گو در پاسخ به پرسش خبرنگار نبض نفت درخصوص گازرسانی به روستاها گفت: گازرسانی به روستاها می تواند شکل های متفاوتی داشته باشد، از طریق ایجاد مخازن گازرسانی در روستاها یا از طریق لوله کشی گاز می تواند باشد،اما این که گازرسانی را تقسیم کنیم به روستاهای 20 خانوار به بالا ، یک کار اصولی و منطقی و عادلانه نیست.

وی با بیان این که امروز بالای 80 درصد روستاهای بالای 20 خانوار گازرسانی شده اند؛افزود:این رقم انصافا از نظر درصدی به اندازه تمام دولتهای قبل از دولت یازدهم هست و کار بزرگی انجام شده است.

رضوی با این حال تصریح کرد:البته دوستان ما قول داده بودند که تا پایان 96 تمام روستاهای بالای 20 خانوار را گازرسانی کنند که امسال امیداوریم ان شاء ا.. به این وعده شان سرعت عمل بدهند که با یک سال تاخیر به آن برسیم.

وی در پاسخ به رفع معضل عقب افتادگی گازرسانی استان سیستان و بلوچستان نیز گفت: گازرسانی به این استان از سال گذشته با گازرسانی به شهر زاهدان آغاز گردید و امسال به جرات می توانم بگویم که ان شاء ا... تا پایان 98 به احتمال زیاد بسیاری از روستاهایش گازرسانی شود.

به گفته وی در خراسان رضوی، تقریبا از نظر درصد گازرسانی جلوتر از سایر استانها است و یکسری از استانها نیز بالاتر از 90 درصد است ولی برخی از استانها مثل چهارمحال و بختیاری، فارس و بوشهر از نظر درصد به میانگین سایر استانها نمی رسند که باید بیشتر به آنها توجه شود.

تهیه و تولید: حسین بردبار

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر