/
۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
رئیس آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی گاز:

آزمون سنجش ۹ هزار امدادگر و گازبان صنعت گاز ایران برگزار می‌شود

رئیس آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی گاز از برگزاری آزمون سنجش ۹ هزار امدادگر و گازبان مجموعه صنعت گاز در سطح کشور خبر داد.
کد خبر : ۱۰۵۸۹

 به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی گاز، اسحاق فرشیدی در حاشیه بازدید از برگزاری آزمون سنجش مهارت شاغلان پیمانکار اظهار کرد: نیروی انسانی شرکت ملی گاز با همکاری و مشارکت و پیگیری‌های شبانه‌روزی همکاران شرکت‌های گاز استانی با هدف اجرای «طرح جامع آموزش شاغلان پیمانکاری حوزه گازرسانی» و به استناد تفاهم‌نامه همکاری آموزشی بین شرکت ملی گاز ایران و سازمان فنی و حرفه ای کشور، امور آموزش و تجهیز، دوره‌های آموزشی «مامور قرائت کنتور» و «امدادگر گاز شهری و روستایی» برگزار کرده که متولی آن اداره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای استان‌هاست.

وی افزود: برای نخستین بار در سطح شرکت‌های گاز استانی، آزمون سنجش سطح مهارت شاغلان حرفه امدادگر گاز شهری و روستایی به صورت بر خط (آنلاین) و هم‌زمان از تاریخ چهارم تا یازدهم شهریورماه با نظارت اداره‌های آموزش شرکت‌های گاز استانی در مراکز سازمان فنی و حرفه‌ای استان‌ها در حال برگزاری است.

رئیس آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی گاز ادامه داد: این افراد پس از انجام آزمون، بر اساس موارد آموزشی تعیین شده، در کلاس‌های تئوری و عملی مربوطه شرکت خواهند کرد.

فرشیدی گفت: خبرگان و کارشناسان حوزه گازرسانی طی حدود ۱۵۰۰ نفر ساعت کار کارشناسی،  بانک سئوالات آزمون را تهیه کرده و تحویل واحد آزمون سازمان فنی و حرفه‌ای کشور داده‌اند، همچنین استانداردسازی آموزشی مشاغل پیمان‌سپاری/ برون‌سپاری شده حوزه گازرسانی از سوی خبرگان و کارشناسان حرفه‌ای شرکت‌های گاز استانی و با نظارت این امور، ادار‌ه‌های آموزش شرکت‌های گاز استانی و حوزه مدیریت گازرسانی آغاز شده است.

 ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر