/
۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸

گشایش هفدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات در تهران

بیش از ۴۰۰ شرکت داخلی و خارجی جدیدترین تولیدات، توانمندی ها، صنایع، تجهیزات و خدمات خود را در هفدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات ساختمان و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی در تهران ارائه می‌دهند.
کد خبر : ۱۲۰۵۲

نبض نفت - عبدالکریم جلالی رئیس ستاد برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسا ت با بیان اینکه این نمایشگاه از امروز تا چهارم آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران بر پا شده است، گفت: در هفدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسا ت 439 شرکت داخلی و خارجی حضور و مشارکت دارند که از این تعداد ۳۶۳ شرکت داخلی و ۷۶ شرکت و نام تجاری خارجی هستند.

وی اضافه کرد: آلمان، ترکیه، فنلاند، چین، انگلستان، لهستان، کره جنوبی، مالزی، فرانسه، هند، اسپانیا و ایتالیا از جمله کشورهای حاضر در هفدهمین نمایشگاه بین المللی تأ سیسات ساختمان و سیستم های سرمایشی و گرمایشی تهران هستند که در کنار شرکت های ایرانی، تولیدات و خدمات خودشان را عرضه کرده اند.

جلالی با بیان اینکه در طول برگزاری نمایشگاه صنعتگران، انبوه سازان، مشاوران و صاحبان صنایع استان های مختلف کشور در نمایشگاه حضور می یابند، گفت: قرار است در زمان برگزاری این نمایشگاه چند هیئت تجاری، بازرگانی و سرمایه گذاری نیز از کشورهای مختلف در محل نمایشگاه حضور یابند و ضمن بازدید از غرفه ها و سالن های نمایشگاهی، با شرکت های داخلی و ا رد مذاکرات اقتصادی شوند.

وی با بیان اینکه هفدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات در فضای ی بالغ بر 43هزار متر مربع برگزار می شود، افزود: در حاشیه این نمایشگاه چندین همایش و نشست علمی آموزشی با همکاری تشکل های صنعت تأ سیسات و با حضور استادان دانشگاه ها و اندیشمندان و مدیران شرکت ها و کارخانه ها برگزار می شود.

رئیس ستاد برگز ا ری نمایشگاه اضافه کرد: آشنایی ­­با ­نوین ترین تولیدات و پیشرفتهای این حوزه، تبادل اطلاعات، دانش فنی و فناوری روز بین مشارکت کنندگان و متخصصین، آشنایی شرکت کنندگان و بازدید کنندگان با آخرین دستآوردهای عرضه شده در بخش سیستم های گرمایش و سرمایش، ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان، ایجاد فرصت های سرمایه گذاری، ایجاد فرصت های اشتغا لزا ی ی و بازاریابی و توسعه صادرات ، مهمترین اهداف برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات است.

جلالی گفت: صنعت تأسیسات که در صنایع مختلف از جمله صنعت­نفت و پتروشیمی، نیروگاه ها، آب و فاضلاب، ساختمان، صنایع غذایی، پزشکی، نساجی و دام و طیور نقش حیاتی دارد از قدیمی ترین صنایع کشورمان محسوب می شود که با برخورداری از دانش آکادمیک و تجربه فعالین، سابقه ای بیش از نیم قرن تولید برای مصرف داخلی و خارجی داشته و صادرات به دیگر کشورها نیز نشان از توان بالای تولیدی این صنعت در ایران دارد.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات از امروز تا 4 آبان ماه هر روز از ساعت 9 تا17 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

منبع: خبرگزاری صدا وسیما

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر