/
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷

ایران یکصدا علیه استکبار جهانی

با نواخته شدن زنگ مبارزه با استکبار در مدارس کشور راس ساعت 8 صبح روز گذشته دانش آموزان سراسر کشور با حضور در راهپیمایی یوم ا... 13 آبان حماسه ای دیگر خلق کردند.
کد خبر : ۱۲۳۶۴


دانش آموزان تهرانی با حضوردر مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا واقع در خیابان طالقانی با همراهی مقامات و مسئولان لشگری و کشوری فریاد مرگ برآمریکا و هیهات منه ذله سردادند.
همچنین دانشجویان تهرانی نیز در قالب اتحادیه و تشکل‌های دانشجویی و به صورت فردی در این راهپیمایی حضور موثر و چشمگیر داشتند.
نمایندگان مجلس هم با تعطیلی صحن مجلس در ساعت 10 صبح به جمع راهپیمایان حاضر در مقابل سفارت سابق شیطان بزرگ پیوستند.
پس از اعلام برائت از استکبار، انزجار از طاغوتیان با فریاد "هیهات منه ذله. مرگ برآمریکا. مرگ برآل سعود، مرگ براسرائیل" بندهای بیانیه مراسم چهلمین سالگرد مبارزه دانش آموزان ایران با استکبارجهانی مقابل جاسوسخانه سابق آمریکا با فریاد ا...اکبر به تایید راهپیمایان قرار گرفت.

آملی لاریجانی: خواب آمریکا برای انقلاب اسلامی تعبیر نخواهد شد

به گزارش ایسنا آیت ا... صادق آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه در جمع راهپیمایان 13 آبان گفت: پیام این راهپیمایی برای استکبار جهانی که سرکرده آن آمریکاست، این است که مردم بصیر و هوشیار ما در صحنه حاضر هستند و استقلال و عزت خود را حفظ خواهند کرد و تسلیم زورگویی‌های آمریکا و اذنابش نخواهند شد.
وی یادآور شد: آمریکایی‌ها گفته‌اند که جمهوری اسلامی چهل سالگی انقلاب را نخواهد دید؛ ولی این خواب هیچگاه تعبیر نخواهد شد.
رئیس دستگاه قضایی کشور خاطرنشان کرد: آن کسانی که رو به افول هستند، آمریکا و قدرت‌های شیطانی منطقه‌اند و همین حالا نیز نشانه‌های آغاز این افول، روشن است.

لاریجانی:ملت ایران جانیان کاخ سفید را پشیمان خواهد کرد

علی لاریجانی رئیس مجلس در نطق پیش از دستور خود در صحن مجلس بیان اینکه قریب به هشتاد سال است که دولت آمریکا در امور داخلی ایران دخالت می کند، گفت: ملت ایران جانیان کاخ سفید را پشیمان خواهد کرد.
وی افزود: امروز ملت ها از سلطه طلبی و اخاذی آمریکایی ها به ستوه آمده اند و به دنبال خلاصی از این دولت شرم هستند. دولت نااهل و غیر معقول فعلی آمریکا اسباب تمسخر سیاست مداران دنیا شده است و حتی متحدین دیروز آمریکا، به دنبال راهکارهای بدیل هستند.
لاریجانی تصریح کرد: ملت ایران با تجربه گذشته راه را به خوبی می شناسند و با استقامت شکوهمند در این معرکه شیادانه آمریکا، صحنه را برای مزدوران این کشور پر هزینه خواهد نمود و با تلاش مجاهدانه به بالابردن بهره وری توانمندی اقتصادی و فناورانه کشور اهتمام خواهد ورزید.
وی گفت: ضمناً ملت ایران رفتارهای برخی کشورها در منطقه را که محرک ماجراجویی آمریکا و زمینه ساز بسط شیطنت های اسرائیل شده اند، فراموش نمی کند.در ادامه نمایندگان با شعار «مرگ بر امریکا» اظهارات رئیس مجلس را مورد تایید قرار دادند.

محسنی اژه‌ای: مردم تحریم‌ها را به فرصت تبدیل خواهند کرد

حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای معاون اول قوه قضاییه در جمع راهپیمایان تهرانی گفت: ان‌شاءا... اقدامات ترامپ با شکست مواجه می‌شود و مردم عزیز ما با بصیرت و استقامت خود این تحریم‌ها را به فرصت تبدیل خواهند کرد.
وی اظهارکرد: دشمن قصد دارد با عملیات روانی روحیه مردم را تضعیف کند؛ ولی کورخوانده است. مردم ما با هوشیاری و بیداری ترفند‌های مختلف دشمن و این عملیات روانی او را با حضور خود و با بصیرت خودشان مثل گذشته‌ها رسوا خواهند کرد و از این موقعیت فرصتی می‌سازند و جدی‌تر با قدرت شیطانی آمریکا مبارزه خواهند کرد که شما این را از شعار‌های امروز و حضور گسترده مردم درک می‌کنید.

عارف: می‌توان با انسجام مقابل توطئه‌ و تحریم دشمنان ایستاد

محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس در جمع راهپیمایان تهرانی اظهارکرد: مردم ایران نشان دادند همانند روزهای اول انقلاب روحیه استکبارستیزی دارند و این روحیه مسیر انقلاب ما را شفاف کرده است.
وی افزود: با انسجامی همانند انسجام روزهای انقلاب و اتکاء به نیروهای داخلی می‌توانیم با استکبار و توطئه‌های دشمنان مقابله کنیم.
عارف با بیان اینکه حتی رؤسای‌جمهور قبلی آمریکا که یک مقدار عقل و تدبیر بیشتری داشتند، هیچ کاری نتوانستند بکنند گفت: قطعا اقدامات ترامپ هم علیه ایران به بن‌بست می‌رسد که آثارش را می‌بینیم.

کدخدایی: آبروی آمریکا از بین رفته است

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان نیز با حضور در میان راهپیمایان تهرانی با بیان اینکه حضور پرشور مردم بخصوص دختران و پسران جوان در راهپیمایی 13 آبان، بنده را تحت تأثیر قرار داد گفت: مردم عزیزمان از آغاز مبارزات انقلاب اسلامی تاکنون در همه‌ صحنه‌ها حضور مؤثر داشته‌اند و حضورشان در همه‌ی صحنه‌ها را همچنان حفظ کرده‌اند.
وی یادآورشد: با وحدت و توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و همچنین توجه به اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم، تحریم‌ها هیچ‌گونه تأثیری نخواهد داشت و از این مرحله نیز عبور می‌کنیم.
کدخدایی گفت: تحریم‌های آمریکا برخلاف تعهدات بین‌المللی و برخلاف موافقت‌نامه‌هایی است که پای آن را امضاء کرده‌اند که بر این اساس آبروی آمریکا از بین رفته است.

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر