/
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴

امضای تفاهمنامه همکاری بین شرکت ملی حفاری ایران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز

در سومین روز دهمین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوزستان، تفاهمنامه همکاری های علمی، آموزشی و پژوهشی بین شرکت ملی حفاری ایران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز به امضا رسید .
کد خبر : ۱۲۹۰۰

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، این تفاهمنامه به منظور گسترش همکاری ها با هدف رفع نیازهای موجود در صنعت حفاری  با حضور مهندس سید عبدالله موسوی مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره شرکت ملی حفاری ایران و دکتر فرج الله براتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز امضا و مبادله شد .

بومی سازی و انتقال فناورهای نوین، بهره گیری بهینه از ظرفیت های دانشگاه  در راستای اولویت های پژوهشی شرکت، تعریف و اجرای پروژه های صنعتی و پایان نامه های تحصیلات تکمیلی مورد نیاز، همکاری در راه اندازی و توسعه رشته و گرایش های مورد نیاز طرفین از محورهای این تفاهمنامه است .

همچنین از دیگر محورهای این سند همکاری می توان به بهره گیری متقابل از اعضا هیأت علمی و پرسنل شرکت در امور آموزشی و پژوهشی، تسهیل در بهره گیری متقابل از امکانات رفاهی برای بازدیدکنندگان و  بهره گیری از خدمات فنی و آزمایشگاهی اشاره داشت .

در آیین امضای این تفاهمنامه مدیر عامل و رئیس هیأت مدیره شرکت ملی حفاری ایران همکاری میان این شرکت و دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی کشور را بسیار با اهمیت دانست و اظهار کرد: در راستای این همکاری ها باید سه محور  علمی، اجرایی و درک متقابل مورد اهتمام ویژه قرار گیرد .

مهندس سید عبدالله موسوی افزود: به طور یقین هم افزایی و همکاری های فیمابین میان این شرکت و مراکز آموزش عالی زمینه رشد و شکوفایی این صنعت تکنولوژی محور را بیش از پیش فراهم می سازد.

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر