/
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳

برترین شرکت پالایش گاز کشور؛ چشم انداز شرکت پالایش گاز ایلام در افق 1404

مدیر تعالی شرکت پالایش گاز ایلام از آغاز فرآیند دومین ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران از 18 آذرماه سال جاری خبر داد و گفت: این فرآیند ارزیابی در این پالایشگاه شروع شده است.
کد خبر : ۱۳۳۶۶

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، حامد علی شیری افزود: در راستای حرکت در مسیر سرآمدی، این شرکت با تشکیل کمیته های تعالی و برگزاری جلسات منظم، آمادگی لازم را برای شرکت در این جایزه کسب کرده است.

 معاون مهندسی و توسعه شرکت پالایش گاز ایلام به شاخص ترین اقدامات برای آمادگی این شرکت برای جایزه سرآمدی اشاره کرد و اظهار داشت: چشم انداز این شرکت در افق 1404، برترین شرکت پالایش گاز کشور در زمینه های تولید پایدار و مطابق با استاندارد، اخذ رتبه نخست در بخش های ایمنی و پژوهش، استقرار کامل نظام مدیریت بهره وری و اخذ تندیس زرین در زمینه تعالی سازمانی است.

شیری به اقدامات انجام شده در این خصوص اشاره و خاطرنشان کرد: استقرار سیستم های نوین مدیریتی برای استانداردسازی فرآیندهای سازمان، مدیریت دانش، مدیریت بهره وری، مدیریت امنیت اطلاعات و همچنین پروژه های اصلاح و بهبود فرآیند های پالایشگاه و تکمیل ظرفیت از اقدامات مهم این شرکت در مسیر تعالی است.

مدیرتعالی شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به این که ارزیابان جایزه سرآمدی تا 21 آذرماه سال جاری در این شرکت مستقر هستند، خاطر نشان کرد: اقداماتی نظیر تشکیل کمیته های تعالی سازمانی، انجام خودارزیابی و احصای پروژه های بهبود، روند مناسب اجرای پروژه های تعیین شده در سال جاری، آماده سازی لازم برای حضور در جایزه، تدوین اظهارنامه این شرکت و غیره را از دلایل آمادگی این شرکت برای حضور در فرآیند ارزیابی سرآمدی عنوان کرد.

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر