/
۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲

جذب بیش از 12 هزار مشترک جدید گاز در استان گیلان

شرکت گاز استان گیلان در سه ماه سوم سال جاری بیش از 12 هزار مشترک جدید در حوزه های مختلف جذب کرده است.
کد خبر : ۱۴۰۹۳

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان اینکه این شرکت در پاییز امسال بیش از 12 هزار و 700 مشترک جدید جذب کرده، اظهار کرد: با جذب این میزان مشترک، مجموع مشترکین گاز در استان از مرز یک میلیون و 44 هزار مشترک عبور کرده است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون تمام شهرها بجز ماسوله (بعلت دارا بودن بافت تاریخی) و یک هزار و 942 روستای استان از نعمت گاز بهره مند هستند و درصد بهره مندی خانوارهای روستایی استان نیز از نعمت گاز طبیعی 94.2 درصد است.

این مقام مسئول با بیان اینکه استان گیلان هم اکنون در پایان عملیات توسعه گاز قرار دارد، گفت: جذب بیش از یک میلیون مشترک در کمتر از 40 سال و گازرسانی به اقصی نقاط استان بویژه روستاها کار بسیار بزرگی است که در این استان به انجام رسیده و این افتخاری است که در سایه انقلاب شکوهمند اسلامی  محقق شده است.

اکبر ادامه داد: همزمان با نزدیک شدن به پایان عملیات توسعه گازرسانی در گیلان، پروژه بزرگ دیگری در دستور کار شرکت گاز استان قرار گرفته و آن نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در میان کلیه مشترکین گاز گیلانی است.

وی در ادامه داد: این شرکت با اجرای دوره های آموزشی مختلف برای مدارس، ادارات، پایگاه های بسیج و ....(طرح سفیران انرژی)، اطلاع رسانی و آموزش در زمینه مدیریت مصرف گاز طبیعی از صدا و سیما و رسانه های مکتوب و مجازی و ..... توانسته تا حد زیادی فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی را در استان نهادینه کند بنحویکه در سال گذشته شاهد هیچگونه حادثه مرگ خاموش در استان نبودیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان از همه مشترکین گیلانی درخواست کرد تا با مدیریت مصرف، در جهت حفظ پایداری جریان گاز و استفاده بهتر از این سرمایه ملی بکوشند.

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر