/
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴
فولادگر نماینده اصفهان در مجلس در گفتگو با نبض نفت:

با افزایش قیمت بنزین برای همه مردم مخالف هستیم

فولادگر، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت تاکنون در مجلس پیشنهادی برای افزایش قیمت بنزین برای عموم مردم مطرح نشده و پیشنهادهای مطرح شده بیشتر برای مدیریت مصرف در کشور است.
نویسنده:‌
کد خبر : ۱۴۵۳۷
با افزایش قیمت بنزین برای همه مردم مخالف هستیم
حمیدرضا فولادگر رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ در گفت و گوی اختصاصی با نبض نفت ضمن در خصوص افزایش قیمت بنزین در سال آینده گفت: برای افزایش قیمت بنزین و سایر فراورده‌های نفتی چندین پیشنهاد مطرح شده است. یکی از این پیشنهادها این است که تغییری در وضع موجود ایجاد نشود. پیشنهاد دیگر این است که مبنای لیتری هزار تومان را حفظ کرده اما سهمیه‌بندی اجرا شود. به عنوان مثال سقفی از مصرف را همان نرخ فعلی و بالاتر از آن قیمت دوم داشته باشد، یا اینکه سقفی با همین قیمت باشد و بالاتر از آن سقف، قیمت بنزین به صورت پلکانی افزایش داشته باشد؛ یعنی به نسبت افزایش مصرف افزایش قیمت نیز داشته باشیم.

فولادگر با تاکید بر اینکه در حال حاضر تقریبا پیشنهادی که در آن قیمت بنزین برای همه مردم افزایش پیدا کند وجود ندارد گفت: اگر پیشنهادی در این زمینه تصویب شود بیشتر در بحث مصرف است، این نوع افزایش مستلزم راه‌اندازی سامانه کارت سوخت است که اکنون مقدمات آن فراهم شده است.

تهیه و تولید: سیدمسعود حسینی

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر