/
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱

برگزاری نخستین جلسه کارگروه تخصصی مدیریت دارایی های فیزیکی به میزبانی شركت حفاری شمال

اولین جلسه کارگروه تخصصی مدیریت دارایی های فیزیکی مربوط به کنگره E&P با حضور معاون مدیر عامل در برنامه ریزی و سیستم ها، معاونین، مدیران ارشد و نمایندگان شرکت های بالادستی صنعت نفت و گاز ایران به میزبانی شرکت حفاری شمال، در محل سالن اجتماعات ساختمان مرکزی همیلا برگزار شد.
کد خبر : ۱۴۵۶۳

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت حفاری شمال، اولین جلسه کارگروه تخصصی مدیریت دارایی های فیزیکی مربوط به کنگره E&P با حضور معاون مدیر عامل در برنامه ریزی و سیستم ها، معاونین، مدیران ارشد و نمایندگان شرکت های بالادستی صنعت نفت و گاز ایران در روز سه شنبه مورخ 97/۱۱/02 و به میزبانی شرکت حفاری شمال، در محل سالن اجتماعات ساختمان مرکزی همیلا برگزار شد.

در ابتدای این نشست، معاون مدیر عامل در برنامه ریزی و سیستم ها ضمن خوش آمدگویی به مدعوین و اعضای کارگروه مدیریت دارایی های فیزیکی، به تشریح و تبیین برنامه ریزیهای صورت گرفته شرکت حفاری شمال در این حوزه پرداخت.

حسن آدشیرین پور با اشاره به اهمیت  این موضوع که شرکتهای بالادستی صنعت نفت و گاز شامل بیشترین میزان ضرر و زیان در بخش مدیریت دارایی های فیزیکی می باشند افزود: کلیه فعالیت های تخصصی شرکت حفاری شمال از سال 84 در رسیدن به اهداف مدیریت دارایی های فیزیکی شروع شده است که شامل (اجرای پروژه های PMSسیستم نرم افزاری نگهداری ماشین آلات و CBMآنالیز پایه ای مشکلات تجهیزات بر پایه آنالیز روغن و الکتریسیته و...) است که برای اولین بار به دست متخصصین این شرکت پیاده سازی و اجرا شده و هم اکنون  نیز به مراحل پیشرفت قابل توجهی در این زمینه دست پیدا کرده است.

وی در ادامه عنوان کرد: به منظور پیاده سازی کامل دارایی های فیزیکی نیاز است فعالیتهای انجام شده شرکت از قبیل( CMMS/RCMو...) بصورت جامع در حوزه مذکور برنامه ریزی و پیاده شوند و بسترتمامی فعالیتهای مختلف سازمان اعم از عملیاتی، خدمات فنی، مالی و منابع انسانی و ... در این راستا پیاده سازی و اجرا شود.

آدشیرین پور در خاتمه خاطر نشان کرد: با توجه به این مهم، شرکت حفاری شمال نیز در ششمین کنگره حفاری ریاست دو پنل تخصصی مدیریت داده ها و دارایی های فیزیکی را بر عهده دارد و این جلسات تا برگزاری کنگره E&P به میزبانی این شرکت ادامه خواهد داشت.

در ادامه جلسه نمایندگان شرکتهای ملی حفاری ایران، شرکت فلات قاره ایران، پژوهشگاه صنعت نفت، شرکت مهندسی ساختمان صنایع نفت، شرکت حفاری و اکتشاف انرژی گستر پارس، شرکت مهندسی و توسعه نفت و سایر اعضای کارگروه نیز با اشاره به نقش مدیریت دارایی های فیزیکی، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر