/
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴

نیروی‌های ارکان ثالث پالایشگاه آبادان از صادق‌آبادی چه می‌خواهند؟

ارکان ثالثی‌های پالایشگاه آبادان با ارسال نامه‌ای به مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فراورده‌های نفتی ایران خواستار رسیدگی به مشکلات خود شدند.
کد خبر : ۱۴۷۷۶
درخواست نیروی‌های ارکان ثالث پالایشگاه آبادان از صادق‌آبادی

ارکان ثالثی‌های پالایشگاه آبادان با ارسال نامه‌ای به علیرضا صادق‌آبادی مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فراورده‌های نفتی ایران خواستار رسیدگی به مشکلات خود شدند. لازم به ذکر است این نامه از طریق نیروهای ارکان ثالث پالایشگاه آبادان برای پایگاه خبری نبض نفت ارسال شده است.
متن نامه مذکور به شرح زیر است.

با سلام، احتراما به استحضار میرساند از انجایی که متاسفانه هیچ تشکل رسمی جهت پیگیری مسائل مربوط به نیروهای ارکان ثالث در زیر مجموعه های جناب عالی وجود ندارد و متاسفانه درخواستهای نیروهای ارکان ثالث پخش و پالایش به سختی به دست شما می‌رسد. بنده به عنوان یکی از نیروهای ارکان ثالث پالایشگاه آبادان این رسانه را جهت ارسال درخواست به جناب عالی انتخاب کرده و از جناب عالی تقاضامندم در راستای افزایش بهره‌وری نیروها و همچنین احترام به نیروهای ارکان ثالث که بخشی از پیکره وزارت نفت هستند، عنایت فرمایید و پاسخ صریح دهید چرا که مجموعه شنیده‎ها و وعده‌های مختلف، افکار عمومی و نیروها را متشنج کرده است .

مجموع درخواست های نیروهای ارکان ثالث به شرح ذیل می‌باشد:

۱- در جهت تطبیق طرح طبقه بندی که می بایست از طرف کارفرما( شرکت پالایش و پخش )جدولی مشخص تهیه و تنظیم شده و ابلاغ رسمی شود مانند بخش های مختلف در وزارت نیرو و وزارت کار آیا اقدامی یا برنامه ای تدوین شده است ؟!

چرا که پیمانکاران فرم مشخصی جهت اجرای تطبیق طرح طبقه بندی ندارند و هیچ یک از ایتم های ۱۲ گانه را اعمال نمی کنند و دستگاه های نظارتی نیز به دلیل نبود طرح جامع توان اعمال نظارت کافی ندارند

۲- درخواست پرداخت کمک معیشتی که در مناطق نفت خیز نیز پرداخت می‌شود به نیروهای ارکان ثالث پخش و پالایش .

۳- ایجاد تشکل و حمایت از چنین تشکیلاتی جهت خدمت رسانی به کارگران ارکان ثالث که در قوانین امده است و از دیر باز همواره تشکیل چنین کانون هایی در روند مدیریت و  بهبود خدمات رسانی تاثیر بسزایی داشته است.

پیشاپیش از جناب عالی نهایت تشکر را دارم و تقاضا دارم در صورت موافقت سازوکاری در جهت ارسال درخواست ها و موارد و مسائل مربوط به نیروهای ارکان ثالث ایجاد نمایید.

 

 

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر