/
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵

۲۰۹ پروژه عمرانی، اقتصادی و تولیدی بخش کشاورزی در آذربایجان غربی افتتاح شد

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با حضور مدیر شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی ، استاندار آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان استان ، ۲۰۹ پروژه عمرانی، اقتصادی و تولیدی بخش کشاورزی استان به صورت هم زمان و به صورت نمادین در روستای بالو ارومیه افتتاح و کلنگ زنی شد.
کد خبر : ۱۴۷۹۵

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی  مدیریت شعب بانک کشاورزی استان آذربایجان غربی، محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی درحاشیه آیین افتتاح این طرح ها ضمن قدردانی از حمایت های بانک کشاورزی استان در ارائه تسهیلات لازم به بخش کشاورزی گفت: بانک کشاورزی آذربایجان غربی یکی از بانک های فعال و پیشرو استان در بخش پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار به روستائیان و عشایر در استان است.

وی  با بیان این که سیاست وزارت جهاد کشاورزی توسعه سیستم های نوین آبیاری و مدرن سازی کشاورزی است ، اظهار کرد: در سال های اخیر در سایه عنایت ویژه دولت و بحران خشکسالی دریاچه ارومیه، اجرای سیستم‌های نوین آبیاری در استان مورد توجه قرار گرفته و توسعه پیدا کرده است و برای گذر از کشاورزی سنتی چاره‌ای جز تغییر روش‌های سنتی آبیاری نداریم زیرا با گذشت زمان و با توجه به کمبود منابع آب و مشکل کم آبی، ناگزیر بایستی روش های آبیاری تحت فشار جایگزین روش های آبیاری سطحی و غرقابی شود.

شهریاری با بیان این که توسعه روش های نوین آبیاری در اراضی کشاورزی علاوه بر کاهش مصرف آب در ارتقای کیفیت محصولات تولیدی نیز موثر خواهد بود، افزود: امروز با افتتاح هم زمان 93 پروژه آب و خاک در استان ، به میزان 36 میلیون متر مکعب در بخش کشاورزی صرفه جویی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، شهدی مدیر شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی نیز در این مراسم ضمن قدردانی از حمایت های مقام عالی استان از فعالیت بانک کشاورزی گفت: بانک کشاورزی آذربایجان غربی برای ارتقای شاخص های کشاورزی استان از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

در حاشیه این افتتاحیه مجریان طرح های بخش کشاورزی با عنایت به  توجه و ارائه خدمات مطلوب بانک کشاورزی استان از مهندس شهدی مدیر شعب بانک کشاورزی استان قدردانی کردند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر