/
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

مهمترین شاخص هر کاری برنامه ریزی مهندسی است

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: برنامه ریزی و مطالعات مهندسی و کارشناسی مهمترین شاخص در اجرای موفق کارها است .
کد خبر : ۱۴۹۲۲

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهندس سید عبدالله موسوی روز سه شنبه در آیین معارفه و تودیع تعدادی از مدیران و روسای بخش های مختلف شرکت، افزود: واحدهای عملیاتی، پشتیبانی، تدارکات و امور کالا و ساخت می بایست پس از اخذ برنامه ها و نظرات کارشناسی و مهندسی نسبت به پیگیری و اجرای کارها اقدام نمایند .

وی اظهار کرد: در بحث ساخت داخل و یا تامین کالا از خارج، اجرای پروژه ها، روز آمدی کردن تجهیزات و تمام موارد کار که نیاز به برنامه ریزی مدون دارد، لازم است بررسی های تخصصی از سوی امور مهندسی بر اساس مطالعات دقیق، منافع و مصالح شرکت صورت پذیرد .

موسوی در ارتباط با تامین قطعات و تجهیزات، توجه بیش از پیش به تولیدات داخلی را با اهتمام ویژه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مورد تاکید قرار داد و گفت: اولویت در تهیه نیازهای شرکت از طریق منابع داخل کشور باید به جد از سوی مدیریت های تدارکات و امور کالا و پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت پی جویی و دنبال شود .

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با توضیح اهمیت توسعه و افزایش راندمان کار در بخش خدمات جانبی همسو با عملیات حفاری، افزود: به روز رسانی، تعمیرات (اورهال) به موقع، بازسازی و نوسازی تجهیزات موجود، توجه ویژه به حفظ و نگهداشت ماشین آلات و تجهیزات با نگاه کاربست بهینه و استفاده حداکثری از داشته ها از نکاتی است که باید در سرفصل کارها منظور گردد .

وی با اشاره به چند انتصاب جدید در شرکت، تصریح کرد: تغییرات براساس توانمندی های افراد،شایسته سالاری، اجرای دستورالعمل های ابلاغی از سوی وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران و نگاه ویژه به چابک سازی، استفاده بهینه از ظرفیت ها انجام می شود .

 موسوی در پیوند با این مطلب به انتصاب آقایان آل محمود و تمدن به عنوان مدیران پروژه حفاری در طرح توسعه میادین گچساران و نفت شهر اشاره و گفت: در اجرای این پروژه ها ارتباط با کارفرما، کار برمبنای برنامه و جدول زمانبندی بسیار مهم می باشد که این مدیران به طور کامل به این موضوع  احاطه دارند .

مدیرعامل شرکت ملی حفاری در این نشست برای آقایان آل محمود و تمدن به عنوان مدیران پروژه حفاری هفت حلقه چاه در طرح توسعه میدان نفتی گچساران و پنج حلقه چاه در میدان نفتی نفت شهر و عرشیان، عموری، علی محمدی و نادری به عنوان سرپرستان مدیریت های پژوهش و فناوری و ساخت داخل ، سیالات حفاری، کمیسیون مناقصات و بازار یابی و همکاری های بین الملل آرزوی توفیق کرد .

 وی همچنین از  خدمات آقای پوربابادی، سیستانی و حیدریان در مدت تصدی سرپرستی مدیریت های سیالات و پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت و کمیسیون مناقصات قدردانی به عمل آورد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر