/
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹

آشنایی با شرکتی که مجوز داشتن ماهواره دارد

مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت شبکه گستر فن‌آوا گفت که در حال حاضر هلدینگ فن‌آوا مجوز ماهواره SAP، IDC و FCP را دارد که مخصوص شرکت‌های مخابراتی است.
کد خبر : ۱۵۰۲۰
آشنایی با شرکتی که مجوز داشتن ماهواره دارد
محمود رستمی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت شبکه گستر فن‌آوا در یک گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری نبض نفت با اشاره به اینکه گروه فن‌آوا از جهت مجوزهایی که دارد یکی از مهمترین هلدینگ‌های ict در کشور است گفت: با داشتن مجوز شورای عالی انفورماتیک در تمام زمینه‌ها این شورا رتبه یک را دارد. این گروه مجوز psp را دارد که در خصوص بحث پرداخت است و در این حوزه جزو یکی از شش psp برتر کشور است.

رستمی افزود: این گروه مجوز ماهواره SAP و IDC (internet data center) و مجوز FCP دارد که مخصوص شرکت‌های مخابراتی است. وی در خصوص پروژه uso نیز گفت: این پروژه خدمت رسانی به مناطق محروم در بحث ارتباطات است که در دهه فجر شرکت ارتباطات کوه نور(نورتل) از زیرمجموعه‌های فن‌آوا در یکی از روستاهای محروم از آن رونمایی کرد.

مدیرعامل شرکت شبکه گستر فن‌آوا در ادامه اظهار داشت: این شرکت مجوز اپراتور مجازی تلفن همراه (MVNO) را دارد که البته پروانه آن هنوز فعال نشده است.

رستمی با اشاره به اینکه در این مجموعه به ازای هر یک از این مجوزها یک شرکت وجود دارد و سرویس‌هایی توسط این شرکت ها ارائه می‌شود گفت: کار پشتیبانی، نگهداری سرویس و به روزرسانی آن‌ها و پروژهای فنی مهندسی مختلف را شرکت شبکه گستر فن‌آوا بر عهده دارد.

مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شبکه گستر فن‌آوا تصریح کرد: در تمام استان‌های کشور حداقل یک نماینده داریم که کارهای مربوط به پشتیبانی را انجام می‌دهند و سعی کردیم پروژهایی که می‌گیریم را بین نماینده‌ها و متخصصانی که برخی کارمندان خود ما هستند و برخی دیگر نه(پیمانکار ما هستند)، تقسیم کنیم و اینگونه کار را کوچک‌تر کرده تا کار انجام شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر