/
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷

دومین نمایشگاه بین المللی جایگاه سوخت و صنایع وابسته

دومین نمایشگاه بین المللی جایگاه داران سوخت و صنایع وابسته در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.
کد خبر : ۱۵۰۵۴

نبض نفت - مدیرعامل مرکز مطالعات و برنامه ریزی جایگاه‌های سوخت گفت: این نمایشگاه با هدف حمایت از تولید ملی، اقتصاد مقاومتی و پیوند صنعت و دانشگاه، با حضور مجموعه‌ای از شرکت‌های تولیدی، شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های خارجی فعال در این حوزه برگزار می‌شود.

علی منشی با بیان اینکه بیش از ۶۰ شرکت داخلی و ۱۲ شرکت خارجی از کشور‌هایی مانند ژاپن، مالزی، ترکیه و... در این نمایشگاه شرکت کرده اند گفت: همچنین ۵ هیئت تجاری از کشور‌های منطقه به منظور مذاکره با تولیدکنندگان ایرانی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از اقلام مورد استفاده درساخت و تجهیز جایگاه‌های سوخت در داخل کشور تامین می‌شود گفت: درحاشیه این نمایشگاه، اولین همایش فرصت‌های سرمایه گذاری در جایگاه‌های سوخت با رویکرد فرصت‌ها و چالش‌ها با هدف بررسی دستاورد‌های صنعت سوخت کشور و معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری در این صنعت برگزار می‌شود.

منشی با بیان اینکه یکی دیگر از اهداف برگزاری این نمایشگاه قرار دادن هر چه بیشتر جدیدترین تولیدات داخلی و خارجی صنایع مرتبط با صنعت جایگاهداری در معرض دید جامعه است افزود: درطی سال گذشته مرکز مطالعات و برنامه ریزی جایگاه‌های سوخت چند محصول دانش بنیان در زمینه جایگاه داری به ویژه سنجش میزان و کیفیت سوخت طراحی کرده که در این نمایشگاه از این دستاورد‌ها رونمایی خواهد شد.

منبع: صدا و سیما

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر