/
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲

جزئیات اجرای بسته‌های نگهداشت و تولید در شرکت نفت فلات قاره ایران

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران با تاکید بر این‌که بخش خصوصی در شرایط فعلی باید نقش خود را به‌درستی ایفا کند و حضور پررنگی در اجرای پروژه‌های صنعت نفت داشته باشد، گفت: در نخستین دوره برگزاری کنگره حفاری که در سال ۱۳۸۷ برگزار شد، هیچ شرکتی از بخش خصوصی در بخش حفاری فعال نبود، در حالی که امروز پنج شرکت خوب در این زمینه فعالیت می‌کنند.
کد خبر : ۱۵۱۷۰

به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت نفت و فلات قاره ایران، مهندس حمید بورد در ششمین کنگره صنعت حفاری و سومین کنگره اکتشاف و تولید که در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، گفت: بخش خصوصی می‌تواند ۶۰ تا ۷۰ درصد مسئولیت دولت را در شرایط کنونی کشور برعهده بگیرد.

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران ادامه داد: برای نخستین بار کارگروه استارت‌آپ شکل گرفته که به شکل‌گیری ۱۵ استارت‌آپ منجر شده که در نوع خود بی‌نظیر است.

بورد با بیان این‌که در روزهای سخت باید کنار هم باشیم، گفت: خوشبختانه پروژه‌های EPC و EPD که شکل گرفته و با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد دلاری که برای پروژه‌های نگهداشت و تولید در نظر گرفته شده، روح تازه‌ای در کالبد صنعت دمیده می‌شود.

وی با بیان این‌که چهار پروژه از بسته نگهداشت و تولید از سوی شرکت نفت فلات قاره ایران اجرا می‌شود، افزود: قرارداد دو طرح امضا شده و یک طرح نیز به احتمال زیاد تا پایان امسال نهایی می‌شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر