/
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
رییس پژوهشکده میکرو الکترونیک ایران:

در کنار جنبه‌های تجاری باید به جنبه‌های علمی نمایشگاه هم توجه شود

رییس پژوهشکده میکرو الکترونیک ایران با بیان اینکه انگیزه اصلی حضور ما در این نمایشگاه معرفی محصولات خود به مشتریان است گفت: جنبه علمی در کنار جنبه تجاری نمایشگاه تاثیراتِ قابل توجهی دارد.
کد خبر : ۱۵۱۷۷
در کنار جنبه‌های تجاری باید به جنبه‌های علمی نمایشگاه هم توجه شود

به گزارش نبض نفت، شاهین روحانی در دومین نمایشگاه بین الملی جایگاه داران سوخت و صنایع وابسته در تهران بیان کرد: می توان در کنار برگزاری این نمایشگاه ها که بیشتر جنبه تجاری دارد از عرفه های علمی و فرهنگی نیز استفاده کرد.

 وی به استقبال مردم و بازدیدکنندگان نمایشگاه اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه اولین حضور خود در را این نمایشگاه تجربه می‌کنیم استقبال مردم و مراجعه کنندگان چشمگیر بوده ‌است.

رییس پژوهشکده میکروالکترونیک ایران به اهداف حضورشان در نمایشگاه اشاره کرد و ادامه داد: پژوهشکده ما، یک پژوهشکده کاربردی و محصولات آن فلومتر، مزارع خورشیدی برای صنعت کشور کاربرد زیادی دارد.

روحانی برگزاری این نمایشگاه را مثبت خواند و گفت: فضای نمایشگاه همکاری با غرفه‌داران و امنیت برگزاری این نمایشگاه بسیار مطلوب بوده است.

لازم بذکر است؛ پژوهشکده میکرو الکترونیک تحت پژوشش سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و نهایتا وابسته به وزارت صمت(صنایع،معدن، تجارت) و از نظر علمی این پژوهشکده با مجوز و تحت نظارت وزارت علوم درحال فعالیت است و در دومین نمایشگاه بین المللی جایگاه داران سوخت و صنایع وابسته حضور دارد.

تهیه وتولید: فاطمه اسماعیلی

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر