/
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
مدیر فروش و امور مشتریان پتروگاز پارس کیهان:

رقابتی کردن قیمت سوخت باعث ایجاد انگیزه در جایگاه‌داران می‌شود

مدیر فروش و امور مشتریان پتروگاز پارس کیهان گفت: رقابتی شدن قیمت سوخت، مانند آنچه که در اروپا در حال انجام است، باعث ایجاد انگیزه در بین جایگاه‌داران می شود.
کد خبر : ۱۵۱۷۸
رقابتی کردن قیمت سوخت باعث ایجاد انگیزه در جایگاه‌داران می شود

به گزارش نبض نفت، سمراد صادقان، در دومین نمایشگاه بین‌المللی جایگاه‌داران سوخت و صنایع وابسته در تهران، با بیان این که استقبال مردم با توجه به نوع نمایشگاه ها متفاوت است؛ بیان کرد: مسلما بازدیدکنندگان نمایشگاه های نفت، گاز و پتروشیمی با این نمایشگاه تفاوت زیادی دارد.

وی افزود: بازدیدکنندگان نمایشگاه های نفت، گاز و پتروشیمی بیشتر در پی مبادله اطلاعات هستند، در حالی که بازدیدکنندگان این نمایشگاه بیشتر قیمت محصولات برایشان اهمیت دارد.

 مدیر فروش و امور مشتریان پتروگاز پارس کیوان به مشکلات جایگاه‌داران اشاره و بیان کرد: یکی از مشکلات جایگاه‌داران نداشتن ابزار تکنولوژی است؛ چرا که ابزار تکنولوژی باعث پیشرفت کار و مکانیزه شدن سیستم های الکترونیکی می‌شود.

صادقان با بیان این که هیچ شرکت خارجی در این نمایشگاه حضور ندارد گفت: حضور شرکت های خارجی علاوه بر رقابتی کردن نمایشگاه باعث الگوبرداری و رسیدن به سطح استاندارهای بین المللی می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع تحریم ها اشاره و تاکید کرد: با تلاش تمام کسانی که در صنعت کشور فعالیت می کنند میتوانیم اثر تحریم‌ها را به حداقل برسانیم.

مدیر فروش و امور مشتریان پتروگاز پارس کیوان یادآور شد: رقابتی شدن قیمت سوخت، مانند آن چه که در اروپا درحال انجام است، باعث ایجاد انگیزه در بین جایگاه‌داران می شود.

صادقان در پایان خواستار کاهش سختگیری های موجود در پخش، پالایش و اتحادیه صنف جایگاه‌داران شد و گفت: همه مراجع باید کمک کنند تا چرخ کشور از حرکت بازنماند.

تهیه وتولید: الهه نظری‌زاده

 

 

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر