/
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴
مدیر فنی شرکت مهندسی فراز پویان آراد :

تهدیدهایی که به وسیله تحریم تبدیل به فرصت می شوند

مدیر فنی شرکت مهندسی فراز پویان آراد به تحریم ها علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: قطعا تحریم‌ها تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کنند.
کد خبر : ۱۵۱۷۹

به گزارش نبض نفت، فرهاد دشت‌دار در دومین نمایشگاه بین‌المللی صنایع سوخت، که در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران در حال برگزاری است به مشکلات برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: اطلاع رسانی ضعیف مسئولین نمایشگاه و کاهش چشم‌گیر بازدیدکنندگان نسبت به سال پیش از مشکلات برگزاری این نمایشگاه بوده است .

وی با بیان اینکه برای دومین بار است در این نمایشگاه شرکت می‌کند ادامه داد: سال گذشته این نمایشگاه در برج میلاد برگزار شد که از نظر کیفیت و کمیت از شرایط بهتری برخوردار بود .

مدیر فنی شرکت مهندسی فراز پویان آراد همچنین به نکات مثبت این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: نسبت به نمایشگاه های سال گذشته هزینه ها کمتر و همچنین پارکینگ رایگان است .

دشت‌دار با اشاره به اهداف حضورشان در این نمایشگاه تصریح کرد: شرکت مهندسی فراز پویان آراد در زمینه های صنعتی از جمله صنعت سوخت ، الکترو ماشین های دوار و موتور های CNG فعالیت می‌کند .

وی یادآور شد: تحریم ها علیه کشورمان می‌توانند تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند، چرا که کشورمان می‌تواند با ساخت قطعات وابستگی خود را با کشورهای خارجی از بین ببرد .

تهیه وتولید: پریسا منیر

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر