/
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰

حضور فعال شرکت حفاری شمال در ششمین کنگره بین المللی صنعت حفاری ایران و سومین کنگره اکتشاف و تولید

کد خبر : ۱۵۱۸۵

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت حفاری شمال، این شرکت در ششمین کنگره و نمایشگاه بین المللی صنعت حفاری ایران و سومین کنگره اکتشاف و تولید که در روزهای 4 و5 اسفند ماه سال جاری و در تهران برگزار می شود، حضور مقتدر و فعال دارد.

مدیران و متخصصان شرکت حفاری شمال در این کنگره که در مرکز همایشهای بین المللی صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود؛ در دو بخش پانل های تخصصی کنگره و نمایشگاه شرکت می کنند.

این کنگره، گردهمایی سالانه فعالان صنعت بالادستی صنعت نفت در کشور بشمار می رود و در آن یک هزار و دویست نفر از مدیران و کارشناسان ارشد از بخشهای کارفرمایی و شرکتهای خصوصی داخلی و خارجی حضور خواهند داشت.

برای برگزاری این کنگره 30 کارگروه فنی و مدیریتی تاکنون بیش از 250 جلسه تخصصی با حضور 400 عضو از کارشناسان صنعت نفت کشور برگزار کرده اند؛ که نتایج حاصله در جریان کنگره و در قالب 20 پنل تخصصی ارائه می شود.

گفتنی است مسعود عیدی مدیر عامل شرکت حفاری شمال، بعنوان رئیس پانل تخصصی تعهد رهبر و مدیریت سازمان در توسعه منابع انسانی حضور خواهند داشت.

همزمان با برگزاری کنگره، نمایشگاه جانبی با حضور شرکتهای فعال در این حوزه با هدف معرفی آخرین دستاوردها و فرصتهای توسعه و سرمایه گذاری در این صنعت برگزار خواهد شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر