/
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱

پلاک ۵۳۱ بورس تهران به نام یک شرکت پلیمری‌ ثبت شد

سهام شرکت پلی پروپیلن جم با سرمایه 200 میلیارد تومانی در سال 1383 در منطقه ویژه انرژی پارس در عسلویه تأسیس شده و تولید کننده انواع گرید های پلی پروپیلن با ظرفیت اسمی 300 هزار تن در سال است وارد بورس شد.
کد خبر : ۱۵۷۴۷

نبض نفت - با توجه به موافقت هیات ‌پذیرش اوراق بهادار ،سهام شرکت پلی پروپیلن جم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

به این ترتیب با احراز موارد تعیین‌شده در مصوبه‌‌ هیات پذیرش از سوی شرکت پلی پروپیلن جم ،این ناشر به‌عنوان پانصد و سی‌ و یکمین شرکت پذیرفته‌شده در ﺑﺨﺶ "محصولات شیمیایی"،  ﮔﺮوه "تولید مواد شیمیایی پایه" و ﻃﺒﻘﻪ "تولید مواد شیمیایی پایه به‌جز کود" با کد صنعت «4411» و نماد "جم پیلن، JPPC" در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شده است.

شرکت پلی پروپیلن جم(JPPC) با سرمایه 200 میلیارد تومانی در سال 1383 در منطقه ویژه انرژی پارس در عسلویه تأسیس شده و تولید کننده انواع گریدهای پلی‌پروپیلن با ظرفیت اسمی 300 هزار تن در سال است.

این شرکت با برخورداری از 489 نفر پرسنل توانسته در عملکرد حسابرسی شده منتهی به پایان شهریور ماه 97 به ازای هر سهم 1458 ریال سود خالص برای سهامداران خود محقق سازد.

سرمایه 200 میلیارد تومانی این شرکت در حالی است که هم اکنون از سود انباشته‌ای بالغ بر 294 میلیارد و 695 میلیون و یکصد هزار تومان در پایان نیمه نخست امسال برخوردار است.

سهامداران عمده این شرکت شامل شرکت پتروشیمیران با 51 درصد و پتروشیمی جم با 49 درصد سهام می‌شوند که در مجموع می‌توان گفت بطور غیر مستقیم منافع حاصل از سودآوری آن به صندوق بازنشستگی کشوری بازمی گردد.

تأمین کنندگان خوراک شرکت پلی پروپیلن جم، شرکت‌های پتروشیمی جم و پتروشیمی شازند هستند و شرکت متعهد شده تعداد 200 میلیون سهم را برای عرضه اولیه سهام روانه بازار دوم بورس تهران نماید.

منبع: فارس

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر