/
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰

پیام تبریک رئیس کمیسیون اقتصادی به سردار سلیمانی برای دریافت نشان ذوالفقار

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اعطای نشان ذوالفقار به سردار سلیمانی از سوی مقام معظم رهبری را تبریک گفت.
کد خبر : ۱۵۷۷۹

 نبض نفت - محمدرضا پور ابراهیمی داورانی  رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پیامی اعطای نشان ذوالفقار بهسردار سلیمانی توسط مقام معظم رهبری را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

باسمه تعالی

فرمانده سرفراز جهان اسلام سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی

 با سلام؛

اعطاء نشان ذوالفقار عالی‌ترین نشان نظامی کشور از سوی رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی برگ زرین دیگری بر کارنامه سراسر افتخار جنابعالی افزود و موجب مسرت تمامی بسیجیان جهان اسلام گردید. مسلما اعطای این نشان و ده ها نشان پر افتخار دیگر به واسطه تقوا، پرهیزکاری و اخلاص در عمل برای کسب رضای الهی است که در کنار شجاعت و جسارت در مبارزه مقتدرانه با دشمنان اسلام، این چنین شخصیتی را که موجب مباهات جهان اسلام گردیده است، پدید می آورد.

فرمانده خستگی‌ناپذیر افتخار بزرگ اینجانب قرار داشتن در زمره بسیجیان کوچک جنابعالی در دوران دفاع مقدس در کادر گردان 418 لشکر 41 ثارالله است و اینجانب اعتقاد راسخ دارم که بخش عمده‌ای از توفیق امروز خدمتگزاری به مردم اگرچه با بضاعت اندک حاصل گردیده است، نتیجه قرار داشتن در زمره بسیجیان دوران دفاع مقدس و دعای همرزمان شهیدم در لشکر همیشه پیروز ثارالله می باشد.

سردار عزیز و سرافراز اگرچه سال ها از دوران دفاع مقدس می گذرد، لیکن افتخار اینجانب همچون سایر بسیجیان دوران دفاع مقدس، بسیجی بودن در کنار فرماندهی مؤمن، شجاع و با کفایتی همچون جنابعالی است.

اینجانب اعطای این نشان پر افتخار را تبریک عرض نموده و از خداوند متعال صحت و سلامتی حضرتعالی را جهت استمرار خدمات بزرگ به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت می نمایم.

به امید اعتلای هرچه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت زعمات ولی امر مسلمین حضرت آیت ا... عظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)

با تقدیم احترام محمدرضا پورابراهیمی

منبع: خانه ملت

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر