/
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵

بهره‌برداری 7 کیلومتر دیگر از محور هراز در آستانه سفرهای نوروزی

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: در راستای تسهیل سفرهای نوروزی و حذف گلوگاه‌های ترافیکی، 7 کیلومتر از محور هراز به ارزش 530 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
کد خبر : ۱۵۸۲۶

 نبض نفت - خیراله خادمی از بهره‌برداری 7کیلومتر دیگر از محور هراز در آستانه سفرهای نوروزی خبر داد و گفت:‌ در راستای تسهیل سفرهای نوروزی هموطنان به شمال کشور و حذف گلوگاه‌های ترافیکی با حضور وزیر راه و شهرسازی بخشی از محور هراز به بهره‌برداری رسید.

خادمی با اشاره به اهمیت محور هزار اظهار داشت: این محور مهم‌ترین مسیر ارتباطی بین دو استان تهران و مازندران و همچنین کوتاه‌ترین مسیر تردد میان پایتخت و شهر آمل است و با توجه به حجم بالای ترافیک چهارخطه کردن مسیر در اولویت‌های شرکت ساخت وتوسعه قرار دارد.

وی تونل شمال 5 به طول یک کیلومتر در محور هراز را پروژه دیگری عنوان کرد که به بهره برداری رسیده است و افزود: محور هراز در استان مازندران حدفاصل منطقه آبشار تا میدان هزار سنگر آمل به طول 101 کیلومتر است که با افتتاح این 7 کیلومتر، تاکنون 66 کیلومتر از این محور به بهره‌برداری رسیده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی اعتبار این تونل را 300 میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: با بهره‌برداری این تونل در ادامه 7 دستگاه تونل قبلی به طول 7 کیلومتر  از پلیس راه بایجان تا میدان هزار سنگر آمل به طور پیوسته زیر عبور ترافیک قرار گرفت.

خادمی بهره‌برداری از محدوده پارک جنگلی آمل- تقاطع چلاو در محور هراز را حذف یکی از گلوگاه‌های مهم دانست و گفت: ‌در سال‌های اخیر چهارخطه کردن محدوده پارک جنگلی آمل تا تقاطع چلاو به طول 4کیلومتر با 3 کیلومتر دیوارسازی و بصورت باند مجزا و محدوده بلبل خوان به طول 500 متر که تکمیل کننده محدوده پلیس راه بایجان تا میدان هزار سنگر آمل به ارزش 230 میلیارد ریال است.

منبع: موج

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر