/
۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۸

تبعیض در پالایشگاه آبادان

نیروهای پیمانکاری پالایشگاه آبادان از تبعیض بین نیروهای عملیات و نیروهای تعمیرات و نگهداری به شدت ناراضی هستند و تصمیم مسئولان این پالایشگاه مبنی بر افزایش حقوق نیروهای عملیات را عاملی برای ایجاد تفرقه دانسته‌اند.
کد خبر : ۱۵۹۷۹
به گزارش نبض نفت مدتی پیش خبری مبنی بر افزایش حقوق 500 تا یک میلیون تومانی کارگران پیمانکاری(ارکان ثالث) عملیات و بهره‌برداری پالایشگاه آبادان منتشر شد که در آستانه سال نو موجب خوشحالی این قشر زحمتکش گردید. اما کلیه کارگران پیمانکاری تعمیرات و نگهداری پالایشگاه آبادان که جمعیت آنها چند برابر بیشتر از نیروهای عملیات می‌باشد و در شرایط کاری خیلی سخت‌تری نسبت به عملیات مشغول به کار می‌باشند از این افزایش حقوق بی‌نصیب ماندند. در آغاز سال جدید این قشر همیشه مظلوم کارگری از عدم افزایش حقوقشان به شدت ناراحت هستند خصوصا که این موضوع باعث ایجاد تفرقه بین کارگران پیمانکاری شده است.

لذا همه کارگران تعمیرات پالایشگاه آبادان از مهندس زنگنه وزیر محترم نفت، مهندس علیرضا صادق‌آبادی مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فراورده‌های نفتی کشور، مهندس فرزین مینو معاون وزیر نفت، آقای میرقادری مدیرعامل پالایشگاه آبادان و تمام مسئولین مربوطه خواهشمندیم که حقوق ما را هم مانند کارگران عملیات افزایش دهند. مهمترین خواسته ما اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل با روش درست و طبق ماده 48 و 49 قانون اداره کار و تامین اجتماعی می‌باشد و از مسئولان محترم می‌خواهیم این خواسته ما را اجرایی کنند.


ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر