/
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
مهندس بورد:

موفقیت‌های شرکت نفت فلات قاره ایران در سال 1397

مديرعامل شركت نفت فلات قاره ايران گفت: خوشبختانه سال گذشته از نظر شاخص‌های فنی و عملیاتی همراه با موفقیت‌های بسیاری برای شرکت نفت فلات قاره ایران بود، به طوری که با وجود مشکلات فراوان به‌ویژه تنگناهای مالی، عملکرد این شرکت مثبت بوده و بسیاری از بدهی‌های شرکت در ماه‌های پایانی سال گذشته پرداخت شد.
کد خبر : ۱۶۱۹۳

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومي شركت نفت فلات قاره ايران، مهندس حميد بورد روز شنبه 17 فروردين‌ماه در ديدار نوروزي با جمعي از كاركنان ستاد تهران که مناطق عملیاتی نیز به صورت ویدیو کنفرانس در آن حضور داشتند، ضمن تبريك فرا رسيدن سال جديد و آرزوي موفقيت‌هاي روزافزون براي همه كاركنان اين شركت، از تلاش خستگي‌ناپذير آنان به‌ویژه در سکوها و مناطق عملیاتی تشكر كرد و گفت: در سال گذشته پروژه‌های خوبی اجرا شد و علی‌رغم کاهش تکلیفی اعمال شده، معدل تولید این شرکت بسیار خوب بوده و در همین تعطیلات نوروز 50 تا 60 درصد کاهش تکلیفی تولید در میادین این شرکت بازگردانده شده است.

وی با بیان اینکه سال 98 سال بسیار سختی از نظر حجم کاری خواهد بود از همه همکاران خواست کمربندها را محکم‌تر بسته و مانند سال گذشته از نظر شاخص‌های تولید، اجرای پروژه، منابع انسانی و ... همچنان شرکت نفت فلات قاره ایران را در وضعیت خوبی نگه دارند.

وی در ادامه گفت: سال 98 با وجود موفقیت‌های خوب، با دو حادثه ناگوار بروز سیل و کشته شدن تعدادی از هموطنان و از دست دادن یکی از بهترین نیروهای این شرکت برای ما همراه بود.

مهندس بورد ضمن تسلیت درگذشت مهندس غیبی‌حیات مدیر طرح‌های اکتشافی شرکت، گفت: از دست دادن مهندس غیبی‌حیات که از جانبازان قهرمان جنگ تحمیلی بود ضایعه بسیار بزرگی برای شرکت نفت فلات قاره ایران بود و برای ایشان از درگاه خداوند متعال آرزوی رحمت و مغفرت داریم.

مهندس بورد گفت: در سال جاری، دست ياری به سوي تک تک كاركنان شركت نفت فلات قاره ايران دراز مي‌كنم و از همه مي‌خواهم با كار تيمی كلان و اجرای برنامه‌ها، به شكوفايی مجدد اين شركت و به ثمرنشستن برنامه‌ها كمک نمايند.

در ادامه اين مراسم، آقايان گودرزی، اسفنديارپور، جانبازخوی، راستی، سلطانی، دانشفر، بیاضی، سهرابی، زندی‌لک و ناصری‌کریموند مديران و روسای شركت نفت فلات قاره ايران نيز در سخناني، ضمن تبريك سال نو به همه همكاران شركت نفت فلات قاره ايران، براي آنان آرزوی موفقيت و تندرستی كردند.

مهرشاد جانبازخوی مدیر منابع انسانی در این مراسم به ارائه آماری از عملکرد این واحد در سال 97 پرداخت. به گفته وی، در سال گذشته 521 دوره آموزشی برای کارکنان برگزار شده، 2500 نفر به طور ماهانه از اماکن ورزشی در ستاد و مناطق عملیاتی استفاده کرده و 9698 نفر از همکاران به مراکز درمانی این شرکت مراجعه کرده‌اند. همچنین در این مدت به بیش از هزار نفر از همکاران وام‌های مسکن، اضطراری، مصوبه هیات‌مدیره و  کمک بلاعوض پرداخت شده است.

جانبازخوی با بیان اینکه در تعطیلات نوروز سال گذشته، 533 خانواده همکاران از امکانات مناطق عملیاتی استفاده کرده‌اند گفت: در این مدت آمار ترابری همکاران به مناطق عملیاتی 159 هزار نفر بوده است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر