/
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵

خسارت ۳۰ میلیارد ریالی سیل به شبکه توزیع برق اصفهان

مدیرعامل توزیع نیروی برق استان اصفهان برآورد اولیه خسارت سیل به تاسیسات و زیرساخت‌های برق هشت شهرستان استان را ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد.
کد خبر : ۱۶۱۹۴

نبض نفت - حمید علاقمندان با بیان این‌که عمده خسارت‌ها به شبکه‌های برق، پست‌ها و تأسیسات زیر ساختی این شرکت وارد شده است، اظهار کرد: بیشترین میزان خسارت در بخش توزیع شهرستان فریدونشهر و روستاهای پشت کوه دوم این خطه گزارش شده است.

وی افزود: به‌غیر از دو روستای پشتکوه دوم فریدونشهر، تمام مناطق خسارت‌دیده گزارش شده در کمتر از شش ساعت برق‌دار و مشکل آنها حل شد.

مدیرعامل توزیع نیروی برق استان اصفهان افزود: تلاش کارکنان شرکت برق سمیرم برای وصل مجدد برق به‌علت تخریب پل ارتباطی به روستا تاکنون نتیجه بخش نبوده، اما تلاش‌ها همچنان ادامه دارد.

به گفته علاقمندان، سیل تاکنون افزون بر ۲,۶۰۰ میلیارد ریال به بخش‌های مختلف استان خسارت وارد کرد که این رقم با ادامه بارندگی‌ها در استان افزایش خواهد یافت.

بنا بر اعلام شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان، شبکه‌های برق شهرستان چادگان که بر اثر باران شدید و طوفان آسیب دیده بودند، اصلاح و بازسازی شد. بارندگی و طوفان شدید طی ۲ روز گذشته تاکنون موجب آسیب به شبکه‌های برق این شهرستان شده و بیش از ۱۳۰ مورد خاموشی بی‌برنامه در ۶۳ روستای شهرستان چادگان رخ داده است.

منبع: ایسنا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر