/
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴

اقدام‌های وزارت نفت در زمینه سوخت‌رسانی به مناطق سیل‌زده مطلوب بوده است

رئیس جمهوری با بیان اینکه وزارت نفت در زمینه سوخت‌رسانی و گازرسانی به شهرها و روستاهای سیل‌زده اقدام‌های بسیار خوبی انجام داده است، گفت: از تلاش‌های انجام شده در مدیریت به‌موقع که سبب جلوگیری از وقوع حادثه در بخش گاز شد، تشکر می‌کنم.
کد خبر : ۱۶۲۷۱

به گزارش نبض نفت به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، دکتر حسن روحانی، امروز (چهارشنبه، ۲۱ فروردین‌ماه) در نشست هیئت دولت، با بیان اینکه همچنان بعضی از شهرها و استان‌های کشور با مشکلات ناشی از سیل و سیلاب روبه‌رو هستند و ممکن است در روزهای آینده نیز به‌واسطه بارش‌ها این مشکلات ادامه داشته باشد، گفت: دولت، ‌مردم و دیگر دستگاه‌هایی که باید حمایت داشته باشند، وظایف و مسئولیت‌هایی دارند که باید به آن عمل کنند.

وی افزود: دولت وظیفه دارد در این شرایط در خط مقدم حل مشکلات مردم باشد و در این باره وزارتخانه‌های گوناگون، مسئولیت‌های بسیار سنگینی را بر دوش داشته و در خدمت‌رسانی به مردم تلاش می‌کنند.

رئیس جمهوری با بیان اینکه وزارت نفت در زمینه سوخت‌رسانی و گازرسانی به شهرها و روستاها باوجود همه سختی‌ها و دشواری‌هایی که با آن روبه‌رو بود، اقدام‌های بسیار خوبی انجام داده است، تصریح کرد: امروز تقریبا همه شهرها و روستاهای کشور دارای گاز هستند و از تلاش‌های انجام شده در مدیریت به‌موقع که سبب جلوگیری از وقوع حادثه در بخش گاز شد، تشکر می‌کنم.

روحانی با اشاره به اینکه یکی از افتخارهای دولت یازدهم و دوازدهم گازرسانی به روستاهاست، عنوان کرد: شرکت ملی گاز ایران روزانه حدود ۱۰ روستا را به شبکه گازرسانی کشور می‌کند و سالانه بیش از ۳ هزار روستا به شبکه گازی کشور متصل می‌شود.

وی با بیان اینکه وحدت و انسجام بسیار خوبی میان همه نیروها اعم از دولت، ارتش، سپاه و نهادهای عمومی غیردولتی در کمک‌رسانی به مردم به نمایش گذاشته شد و همه به صحنه آمدند، گفت: باید تلاش کنیم تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانیم مشکلات مردم را در مناطق سیل‌زده حل و فصل کنیم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر