/
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸

اعطای تسهیلات بانک توسعه صادرات شعبه میرداماد برای احداث واحدهای پتروشیمی، نیروگاه برق و بیمارستان

رییس شعبه میرداماد بانک توسعه صادرات گفت: این شعبه تسهیلاتی را برای احداث واحدهای پتروشیمی، نیروگاه سیکل ترکیبی و دو واحد بیمارستانی در تهران پرداخت کرد.
کد خبر : ۱۶۳۴۵

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات، محمد حبیبی افزود: این شعبه با پرداخت 220 میلیارد ریال تسهیلات ریالی و 35 میلیون یورو تسهیلات ارزی از محل منابع بانک تامین مالی پروژه ملی پتروشیمی کردستان را برعهده گرفته است.

وی افزود: این شرکت همچنین موفق به دریافت 75 میلیون یورو از محل حساب ذخیره ارزی در چارچوب تسهیلات شده است.

وی در خصوص یکی دیگر از مهمترین پروژه های تامین مالی شده توسط این شعبه از بدو تاسیس تاکنون گفت: تسهیلاتی به مبلغ 250 میلیون یورو توسط شعبه میرداماد جهت احداث نیروگاه سیکل ترکیبی پره سرمپنا با ساختار BOT با ظرفیت 968 مگاوات برق واقع در شهرستان پره سر گیلان با استفاده از توانمندی متخصصان داخلی و تجهیزات ایرانی (بیش از 93%) پرداخت شده است.

حبیبی ادامه داد: طرح مذکور در دوره ساخت برای بیش از 1800 نفر بطور مستقیم، 10،000 نفر به طور غیرمستقیم و در دوره بهره برداری برای 200 نفر به طور مستقیم اشتغالزایی داشته است .

به گفته حبیبی، میزان صادرات شرکت مذکور در سال 97 بالغ بر 200 میلیون دلار بوده و این طرح برای 350 نفر به طور مستقیم و 500 نفر به صورت پیمانکاری اشتغال ایجاد کرده است .

شعبه میرداماد بابت ایجاد بیمارستان محب حضرت فاطمه (س) با 200 تختخواب در منطقه 6 تهران تسهیلاتی به مبلغ 200 میلیارد ریال پرداخت کرده که درحال حاضر 100 نفر در بیمارستان مشغول به کار هستند.

حبیبی از پرداخت تسهیلات توسط شعبه میرداماد بابت احداث بیمارستان محب جامع زنان در منطقه 6 تهران با اشتغالزایی 100 نفر به طور مستقیم و دائم خبرداد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر