/
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶

پالایشگاه فجرجم؛ پيشقراول توجه به مسئوليت‌هاي اجتماعي

فرماندار شهرستان جم در ديدار با مديرعامل شركت پالايش گاز فجرجم، ضمن قدرداني از تلاش‌هاي گسترده این شركت، پالایشگاه فجرجم را پيشقراول توجه به مسئوليت‌هاي اجتماعي در ميان ديگر شركت‌هاي نفتي و گازی منطقه دانست.
کد خبر : ۱۶۳۷۸

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، فرماندار شهرستان جم گفت: محمد حسيني در اين ديدار به تشريح برخي از پروژه هاي مهم انجام شده در شهرستان جم طي سال 97 پرداخت و اظهار داشت: برخي از اين پروژه‌هاي مهم با مشاركت شركت پالايش گاز فجرجم به ثمر نشسته است.

وی ادامه داد: بخش مهمي از حمايت ها و پشتيباني هاي انجام شده به تيم پارس جم و شركت پالايش گاز فجرجم برمی‌گردد و مردم منطقه بدون شك قدردان اين توجه هستند.

مديرعامل شركت پالايش گاز فجرجم نيز در اين ديدار با اشاره به اهميت توجه بيش از پيش به مقوله مسئوليت‌هاي اجتماعي، خواستار همگرايي ديگر شركت هاي منطقه نسبت به اين دغدغه جدي در این شهرستان شد.

وي افزود: ابلاغ به كار پيمانكار جهت اجراي بخش دوم جاده جم به پالايشگاه نيز اعلام شده و به زودي اين كار نیز از سمت شركت پالايش گاز فجرجم عملياتي مي‌شود.

نجفي ادامه داد: خط انتقال آب سد باغان نيز 30 درصد پيشرفت فيزيكي دارد و با پيشرفتي كه در ساخت سد نيز شاهد هستيم انشالله در سال‌هاي آينده با نزول رحمت الهي و آبگيري، ميزان برداشت شركت از آب‌هاي زيرزميني منطقه به طور قابل توجهي كاهش خواهد يافت.

گفتني است در اين ديدار رئيس پشتيباني شركت، مشاور مديرعامل در مسئوليت هاي اجتماعي و رئيس روابط عمومي شرکت نيز حضور داشتند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر