/
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵

اختصاص 70 دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و ویژه برای استحکام بخشی به سیل بند منطقه عین دو

رئیس ترابری مدیریت خدمات شرکت ملی حفاری ایران از اختصاص 70 دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و ویژه برای استحکام بخشی و افزایش ارتفاع سیل بند منطقه عین دو اهواز از سوی این اداره کل خبر داد .
کد خبر : ۱۶۴۰۸

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران محسن شیخ پور در توضیح بیشتر در این باره گفت: به دنبال اعلام ستاد بحران استان خوزستان و دستور مدیرعامل، این اداره کل با هماهنگی مدیریت خدمات شرکت در اسرع وقت نسبت به تامین و اعزام تجهیزات لازم به منطقه اقدام کرد .

وی افزود: در این ارتباط  35 دستگاه کمپرسی، شش دستگاه بیل مکانیکی، پنج دستگاه لودر،  دو دستگاه تانکرسوخت، 15 دستگاه خودرو سبک کمک دار و همچنین غلطک، گریدر، بلدوزر، ، آمبولانس، کمر شکن، جین پل، تندم و گروه تعمیرات در منطقه مستقر شد .

شیخ پور با اشاره به شرایط خاص عین دو و عبور خودرو های سنگین اظهار کرد: همسو با این تجهیزات دو گروه از بازرسی تصادفات و تخلفات و بازرسی مهندسی جاده نیز در منطقه پیش گفته استقرار یافتند .

رئیس ترابری شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه بیش از سه هزار و پانصد متر از پروژه استحکام بخشی به سیل بند عین دو به این شرکت واگذار شده است، گفت: هم اکنون نزدیک به 80 نفر از کارکنان این اداره کل و نیروهای پیمانکاران طرف قرارداد به طور شبانه روزی در حال فعالیت در این منطقه می باشند و بخش قابل توجهی از کار انجام گردیده است .

گفتنی است: شرکت ملی حفاری ایران از نخستین بارندگی سیل آسا در سطح این استان و بالا دست در اواسط زمستان گذشته به عنوان عضو اصلی ستاد بحران استان خوزستان در زمینه تقویت سیل بندها و همچنین جمع آوری آب های سطحی حسب اعلام  ستاد بحران استان  اقدام کرده است .

این شرکت به دنبال تشدید باران سیل آسا در نخستین روزهای امسال و پیامدهای ناشی از افزایش سطح آب رودخانه های کارون، دز و کرخه و افزایش دبی روان آب های پشت سدها و قرار گرفتن برخی مناطق استان در حالت فوق العاده  توان و ظرفیت های خود را با بسیج امکانات به کار گیری کرده است .

تخصیص افزون بر 150 دستگاه ماشین آلات، بالغ بر 350 نفر  از کارکنان شرکت و پیمانکاران طرف قرارداد و حضور در مناطق شهری و روستای حاشیه شهرستان کارون، شهر الهایی و روستاهای بخش مرکزی اهواز، بامدژ، دغاغله، تصفیه نیشکر و سید خلف بخش عمده فعالیت ها این شرکت را در بر می گیرد .

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر