/
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸

قدردانی نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی از عملکرد بانک کشاورزی

شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ، در دیدار صمیمانه با مدیر شعب بانک کشاورزی استان کرمان از اقدامات این بانک قدردانی کرد.
کد خبر : ۱۶۴۲۷

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان کرمان، در این دیدار که روز شنبه 24 فروردین ماه در ساختمان مدیریت این بانک در کرمان برگزار شد، شهباز حسن پور در فضایی صمیمانه مراتب تشکر خود را از عملکرد بسیار مطلوب بانک کشاورزی استان کرمان و جذب 100 درصدی اعتبار طرح توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری در سال 97 ابراز داشت .

وی تصریح کرد : بانک کشاورزی همواره حامی مردم مناطق محروم  استان و کشاورزان منطقه بوده و گام های موثری را در راه توسعه و آبادانی استان کرمان برداشته است.

حسن پور افزود : در هنگامه ای که دشمنان ایران از طریق زیر فشار قرار دادن ملت ایران ،  قصد ضربه زدن به این سرزمین همیشه سرفراز  را داشته اند ، بانک کشاورزی استان کرمان با حمایت های بی دریغ خود از کشاورزان و مردم مناطق محروم استان کرمان ، اقدامات بسیار محسوسی را در کمک به تولید پایدار محصولات کشاورزی ، توسعه و آبادانی استان و همچنین جبران خسارات ناشی از حوادث غیر مترقبه طبیعی  انجام داده است .

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر