/
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰

اختصاص چهار دستگاه پمپاژ سنگین و 20 دستگاه پمپ های سبک برای جمع آوری روان آب ها

مدیر خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران از اختصاص چهار دستگاه پمپاژ سنگین (پمپ تراک) و 20 دستگاه پمپ های سبک ( پمپ های رودخانه ای) برای جمع آوری روان آب ها در سطح کلانشهر اهواز و شهرستان کوت عبدالله خبر داد .
کد خبر : ۱۶۴۶۴

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، فرشید قاسمی با اشاره به پیامدهای ناشی از بارندگی های سیل آسای اخیر در سطح استان خوزستان و بالا آمدن آب رودخانه های کارون، دز و کرخه، گفت: حسب دستور مدیرعامل، ناوگان خدمات فنی شرکت از نخستین روز در حالت آماده باش درآمد .

وی افزود: در این ارتباط  چهار دستگاه پمپ تراک آماده ارائه خدمات گردید که یک دستگاه آن به اضافه سه دستگاه پمپ سبک در موقعیت ایستگاه مرکزی برق شمال غرب اهواز استقرار و با جمع آوری به موقع آب های سطحی نقش موثری در پیشگیری از ورود آب به تجهیزات ایستگاه و مانع قطعی برق شبکه گردید .

قاسمی اظهار کرد: دومین دستگاه به همراه یک دستگاه پمپ رودخانه ای در نزدیکی بیمارستان گلستان اهواز مستقر و تاکنون بیش از 200 هزار بشکه  از روان آب ها که وارد شبکه فاضلاب شهری شده بود را تخلیه و به رودخانه برگشت داده است .

مدیر خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران گفت: پمپ تراک سوم نیز در منطقه شرق کارون در کوت عبدالله استقرار و تا به حال 10 هزار بشکه آب را جمع آوری و به رودخانه پمپاژ کرده است .

وی افزود: در زمان حاضر دو دستگاه پمپ تراک در ساختمان مرکزی و همچنین کارگاه یک  آماده بکار تا در صورت نیاز،  نسبت به انجام وظایف محوله اقدام نمایند .

قاسمی اظهار کرد: در همین حال 20 دستگاه پمپ های سبک موسوم به کف کش یا رودخانه ای تدارک دیده شده که چهار دستگاه آن در مناطق مختلف اهواز به کارگیری و 16 دستگاه برای کاربست در مواقع لزوم در حالت آماده به کار می باشند .

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر