/
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۷
کارشناس محیط زیست شرکت نفت پاسارگاد:

سیستم‌های پایش آنلاین روی استک‌های کوره اجرا می‌شود

کارشناس محیط زیست شرکت نفت پاسارگاد گفت: سیستم‌های پایش آنلاین روی استک‌های کوره نصب می‌شود و می‌توانیم به صورت ثانیه‌ای و در لحظه شاهد خروجی آن باشیم.
کد خبر : ۱۶۵۲۳
به گزارش نبض نفت، جلال بداغی با بیان اینکه شرکت نفت پاسارگاد بزرگ‌ترین تولیدکننده قیر در خاورمیانه است افزود: این شرکت اقدامات زیست محیطی مفیدی را در قالب مسئولیت‌های اجتماعی با سازمان حفاظت محیط زیست،  پژوهشکده سازمان حفاظت محیط زیست و توسعه پایدار انجام داده‌است.
وی افزود: از مهم‌ترین اقداماتی که انجام داده‌ایم بحث سیستم های پایش آنلاین است،که این سیستم ها روی استک‌های کوره نصب می‌شود و می‌توانیم به صورت ثانیه‌ای و در لحظه خروجی آنها را مشاهده کنیم.

کارشناس محیط زیست شرکت نفت پاسارگاد به دستاوردهای زیست محیطی این شرکت اشاره و بیان کرد: در بحث زیست محیطی (بحث مالچ امولسیونی) حدود دو سال پیش به‌ صورت آزمایشی کار کردیم که یکی از دستاوردهای محیط زیست کشورمان است،  با استاندار‌های مدیریت آب و خاک مناسبت دارد و می‌تواند بر تثبیت خاک و شن‌های روان تاثیر گذارد.

بداغی خاطر نشان کرد: یکی از اقدامات دیگری که شرکت نفت پاسارگاد در سال های متمادی انجام داده صنعت سبز برتر کشور بوده است که دو کارخانه و شش پایانه صادراتی ما توانسته است لوح زرین و سیمین صنعت سبز را از سازمان محیط زیست دریافت کند.

تهیه و تولید: عارفه خنجر
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر