/
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۶

توجه به محیط زیست در کنار کار اقتصادی و تولیدی نیز امکان پذیر است

رئیس روابط عمومی شرکت پتروشیمی زاگرس با اشاره به اینکه می توان در کنار کار اقتصادی وتولید به محیط زیست هم توجه کرد، گفت: همه ما موظف هستیم برای حفظ محیط زیست خود تلاش کنیم.
کد خبر : ۱۶۵۲۴
به گزارش نبض نفت،  محمد علی مقدسی در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست که در تهران برگزار شد، از تعدد فعالیت‌های این شرکت خبر داد و افزود: طرح آموزشی محیط یار یکی از طرح های مهم است که با حمایت اداره ‌کل محیط ‌زیست‌ استان بوشهر و از طریق انجمن های مردم نهاد در  مدارس شهرستان های جم، کنگان و عسلویه اجرا می شود.

وی ادامه داد: امسال علاوه بر بازدید شرکت‌های متخصص در حوزه‌ی محیط زیست، شاهد استقبال گسترده دانش‌آموزان رده‌های سنی مختلف از نمایشگاه بودیم که برای فرهنگ سازی محیط زیست تاثیر زیادی خواهد‌ داشت،

وی با بیان اینکه شرکت پتروشیمی زاگرس در سال‌های اخیر حامی گونه «آهوی مند» شنی منطقه‌ی حفاظت‌شده‌ی "مند" شده‌است،  تصریح کرد: این شرکت با نظارت اداره کل محیط زیست استان بوشهر و از طریق یک تشکل مردم نهاد در حال حمایت از این گونه است.
رئیس روابط عمومی شرکت پتروشیمی زاگرس ادامه داد: در بخش صنعت نیز، پروژه‌ تصفیه پساب شرکت با هدف مصارف کشاورزی انجام می شود.

مقدسی در ادامه افزود: همه فعالیت‌های این شرکت برای جلو‌گیری از آسیب‌های محیط زیستی بوده است، که همین امر باعث شد در سال ۹۷ شرکت پتروشیمی زاگرس به عنوان صنعت سبز کشور معرفی شود.
وی با اشاره به اینکه می توان در کنار کار اقتصادی و تولید به محیط زیست هم توجه کرد،گفت: همه ما موظف هستیم برای حفظ محیط زیست خود تلاش کنیم.

تهیه و تولید: پریسا منیر
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر