/
۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶

آخرین وضعیت مناطق سیل‎زده شوشتر بررسی شد

آخرین وضعیت شهرستان شوشتر پس از وقوع سیل امروز (پنجشنبه، 29 فروردین) بررسی شد.
کد خبر : ۱۶۵۴۹

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت نفت ،در نشستی که با حضور کریم زبیدی، نماینده ویژه وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، فرخ علیخانی، سرپرست معاونت تولید مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، غلامرضا نوری مومنی، رئیس حراست شرکت ملی نفت و حسین پنبه دانه پور فرماندار شوشتر در فرمانداری این شهر برگزار شد، آخرین وضعیت این شهرستان و روستاهای سیل زده بررسی و در مورد استمرار کمک رسانی نفت به این شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

پس از برگزاری این نشست، نماینده ویژه وزیر نفت و هیأت همراه از برخی روستاهای بخش شعیبیه شهرستان شوشتر که در سیل اخیر آسیب جدی دیده بودند، بازدید کرد. در این بازدید سهراب گیلانی، نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت.

در این نشست و بازدید مقرر شد کمکهایی در راستای ایفای مسئولیتهای اجتماعی از سوی شرکت ملی نفت ایران به این مناطق اختصاص یابد.

بر اساس این گزارش، نماینده ویژه وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و سرپرست معاونت تولید شرکت ملی نفت ایران به همراه دیگر مدیران نفتی در روزهای اخیر در بازدید از مناطق و شهرهای مختلف استان خوزستان که در سیل اخیر آسیب دیده اند، مراحل و روند کمک رسانی نفت به سیل زدگان را پیگیری کردند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر