/
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۴

نتیجه همکاری با شرکت های داخلی باعث «رونق تولید» می شود

مدیرعامل شرکت مهندسی فرآیند انرژی اطلس گفت: برای تحقق رونق تولید اقدام به همکاری با شرکت های داخلی و نهادهای مرتبط با ساختار اصلی صنعت کرده ایم.
کد خبر : ۱۷۰۷۴

به گزارش نبض نفت، امسال و در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در محل دائم نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد که تعدادی از مسئولان شرکت کننده در گفتگو با خبرنگاران نبض نفت به دغدغه ها و برنامه های حوزه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی پرداختند که در ادامه، به مخاطبان گرامی تقدیم می شود.

رسول منصوری نژاد، مدیر عامل شرکت فرایند انرژی اطلس از حضور دلال ها و بازارهای واسطه گر اظهار تاسف کرد و افزود: متأسفانه با اعمال تحریم ها دلال ها و بازار های واسطه گر نسبت به سال پیش بیشتر که باعث ایجاد موانع تولید شده است.

وی به بازدیدکنندگان تخصصی و فنی نمایشگاه امسال اشاره کرد و افزود: بیشتر بازدیدکنندگان نمایشگاه امسال بیشتر از متخصصان حوزه نفت، گاز و پتروشیمی بودند.


نتیجه همکاری با شرکت های داخلی باعث «رونق تولید» می شود

قراردادهای ریالی به ارز تبدیل شوند

معاون شرکت توسعه کسب و کار خدمات ویرا با بیان اینکه هم اکنون نوسانات ارزی هزینه تولید را بالا می برد، تأکید کرد:ما خواستار تغییر قراردادها از ریال ارز هستیم.

احسان فراهانی، با اشاره به نام گذاری امسال بنام «رونق تولید» بیان کرد :ما بعنوان شرکت دانش بنیان و تولید کننده محصولی که ایران نیازمند آن است خواستار حمایت بیشتر از سوی دولت مردان هستیم تا بتوانیم با تولید محصولات بیشتر به این شعار دست یابیم.

وی افزود :شرکت خدمات ویرا تهران ازسال1372مشغول فعالیت در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی مشغول فعالیت است و با تولید پمپ های '' سانتریفیوژ " و توربین های بخار و گازی وابستگی شرکت‌های داخلی به خارجی را تامین کرده است.

نتیجه همکاری با شرکت های داخلی باعث «رونق تولید» می شود

اثر تحریم ها بر روی نمایشگاه امسال مشهود بود

مدیربازرگانی و صادرات شرکت بسط پرشیا با بیان اینکه تحریم ها بر روی بسیاری از مسائل تاثیر گذار بوده است، گفت: این اثر بر روی بیست و چهارمین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی مشهود بود.

سیدامیر میران درباره نمایشگاه بین المللی نفت گفت: نمایشگاه نفت و گاز تهران بهترین نمایشگاه در سطح خاورمیانه است که با حضور شرکت‌های خارجی و داخلی برگزار می شود امسال به دلیل تحریم ها تعداد شرکت های خارجی نسبت به سال پیش کمتر شده است.

وی به فعالیت های شرکت خدمات ویرا تهران اشاره کرد و افزود: این شرکت ازسال1372مشغول فعالیت در حوزه نفت، گاز و پتروشمی است و با تولید پمپ های '' سانتریفیوژ " و توربین های بخار و گازی وابستگی شرکت‌های داخلی به خارجی را کاهش دهد.


نتیجه همکاری با شرکت های داخلی باعث «رونق تولید» می شود

با اعمال تحریم ها قادر به همکاری با شرکت های خارجی نیستیم

مدیر عامل شرکت قرنیه ماشین به اثر تحریم ها اشاره کرد و گفت:تحریم ها نسبت به سال پیش بیشتر شده و دیگر ما قادر همکاری با شرکت‌های خارجی نیستیم.

فرشید احمدیان، در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی تلاش خود را در جهت رفع تحریم ها بیان کرد :با توجه به شرایط پیش آمده تلاش ما در جهت تأمین قطعات یدکی برای صنعت پتروشیمی است، تا نیازمندی این صنعت به شرکت های خارجی به حداقل ممکن برسد.

وی افزود :شرکت فرنیه در زمینه انتقال مواد و ماشین آلات بسته بندی مشغول فعالیت و با دیگر شرکت های پتروشیمی در تعامل است.

تهیه و تولید، فاطمه اسماعیلی


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر