/
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
ترامپ مدعی شد:

خواهان حصول توافق با ایران هستیم

رئیس جمهور آمریکا ساعاتی پس از آنکه تحریم‌های خصمانه جدیدی علیه کشورمان وضع کرد، مدعی شد که خواهان مذاکره با مقامات ایران برای حصول یک توافق است.
کد خبر : ۱۷۱۸۵

نبض نفت - دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بامداد امروز (پنج‌شنبه) در یک سخنرانی انتخاباتی در میان هوادارانش در ایالت فلوریدا باز هم از توافق هسته‌ای که در سال ۲۰۱۵ میان ایران و قدرت‌های جهانی حاصل شد، انتقاد کرد و آن را توافقی وحشتناک خواند. وی یک سال پیش به‌طور یک‌جانبه از این توافق خارج شد.

ترامپ گفت: من در انتظار روزی هستم که با سران ایران دیدار کنم تا به یک توافق دست یابیم و گام‌های بسیار مهمی را برداریم که به ایران آینده‌ای که استحقاقش را دارد، بدهیم.

وی در ادامه گفت که امیدوار است در برخی نقطه نظرات یک توافق عادلانه حاصل شود.

ترامپ همچنین با طرح این ادعا که "ما نمی‌خواهیم به کسی آسیب بزنیم" گفت: ما فقط نمی‌خواهیم که آنها (ایران) سلاح هسته‌ای داشته باشد. این تمام چیزی است که می‌خواهیم.

 رئیس جمهور آمریکا در حالی مدعی حمایت از مردم کشورمان و تمایلش برای گفت‌وگو با ایران است که شب گذشته در جدیدترین اقدام خصمانه خود علیه کشورمان اعلام کرد که ازین پس صادرات فلزات ایران، شامل آهن، آلومینیوم، مس و استیل در فهرست تحریم‌ها قرار می‌گیرد و کشورها دیگر نمی‌توانند این فلزات را از تهران خریداری کنند.

منبع: افکار نیوز

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر