/
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۱
مدیرعامل شرکت آلاگام آفرین در گفتگو با نبض نفت:

کاهش ارزش ریال باعث افزایش سفارش از کشورهای خارجی می‌شود

مدیرعامل شرکت آلاگام آفرین با اشاره به وجه مثبت کاهش ارزش ریال در کشور گفت: کاهش ارزش ریال باعث افزایش سفارش از کشورهای خارجی می‌شود.
نویسنده:‌
کد خبر : ۱۷۲۱۲
کاهش ارزش ریال باعث افزایش سفارش از کشورهای خارجی می‌شودبه گزارش نبض نفت سید مهدی ایزدپناه در بیست و چهارمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تحریم‌ها را یک امتیاز مثبت برای کشور خواند و تصریح کرد: ایران تا قبل از تحریم‌ها کشوری مصرفی بود و کوچک‌ترین تحریمی ما را متوقف می‌کرد؛ اما تحریم‌ها باعث شد تا ما نقص‌ها و توانایی‌هایمان را شناختیم و این شرایط باعث شد تا مشتری‌ها جذب تولیدکنندگان داخلی شوند و آن‌ها را باور کنند و سود بیشتری نصیب تولیدکنندگان داخلی شود.

وی همچنین با اشاره به نامگذاری امسال به نام ((رونق تولید)) گفت: اگر دولت همت کند و موانع را بردارد و سرمایه گذاری‌اش در بخش تولید را افزایش دهد بسیاری از مشکلات تولیدکنندگان حل می‌شود و شاید در آینده با کوچک‌ترین مشکلی گیر مواد اولیه نباشیم و این شعاری باشد که تا آخر سال نتایج خوبی از آن ببینیم.

مدیرعامل شرکت آلاگام آفرین در آخر نمایشگاه امسال را پربار خواند و‌ افزود: امسال، هم غرفه‌ها را پویاتر می‌بینم و هم مشتریان را، همچنین نمایشگاه در سطح بین‌المللی هم از جایگاه خوبی برخوردار است.


تهیه و تولید: الهه نظری‌زاده

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر