/
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹

کو گوش شنوا؟/ ادامه بی‌توجهی مسئولان پارس جنوبی به بیمه تکمیلی و گلایه نیروهای ارکان ثالت

کارکنان ارکان ثالث سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی با ارسال پیام‌های متعدد به پایگاه خبری نبض نفت از ادامه بی توجهی مسئولان این منطقه نسبت به بیمه تکمیلی خود گلایه دارند.
کد خبر : ۱۷۲۳۲

کو گوش شنوا؟ ادامه بی توجهی مسئولان پارس جنوبی به بیمه تکمیلی و گلایه نیروهای ارکان ثالت

به گزارش نبض نفت، با گذشت نزدیک به یک ماه از گلایه نیروهای ارکان ثالث سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی که در قالب یک خبر مورخه 98/1/24 در پایگاه خبری نبض نفت به عنوان «گلایه نیروهای ارکان ثالث منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی در خصوص بیمه تکمیلی»منشتر شد اما این نیروها با ارسال پیام های متعدد به پایگاه خبری نبض نفت از بلاتکلیفی بیمه تکمیلی خود و بی توجهی مسئولان خبر می دهند.

درآن خبر آمده است: وزارت نفت در شهریورماه سال 1397یک قرارداد برای بیمه تکمیلی با یکی از شرکت های بیمه گذار خصوصی منعقد می کندکه بعد از چند ماه و در پی به وجود آمدن مشکلات زیادی، آن قرارداد لغو و با بیمه دیگری قرارداد بسته می شود.

در این شرایط تعدادی از نیروهای پیمانکاری(ارکان ثالث) سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی بدلیل عدم شفافیت قرارداد و نبود نمایندگی شرکت بیمه گذار دراستان بوشهر و همچنین عدم دريافت مبالغ فاکتورهای که به شرکت بیمه گذار داده اند خواستار لغو درخواست خود هستند،  اما گفته می شود؛  وزرات نفت داشتن بیمه تکمیلی را برای کسانی که اسم خود را به شرکت داده اند اجباری اعلام کرده و مقرر  شده است از شهریورماه سال گذشته تا اردیبهشت امسال مبالغی به صورت قسطی از حقوق کارکنان کسر می شود.


نیروی های ارکان ثالث سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی خواستار مشخص شدن بیمه تکمیلی خود و همچنین خواستار عقد قرار داد با شرکت های بیمه گذار دولتی هستند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر