/
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
کارشناس مارکتینگ شرکت صنایع روشنایی مازی‌نور در گفتگو با نبض نفت:

واردات بی‌رویه، تولیدات داخلی را فلج می‌کنند

کارشناس مارکتینگ شرکت صنایع روشنایی مازی‌نور، با اشاره به معضل واردات تاکید کرد: واردات بی‌رویه تولیدات داخلی را فلج می‌کنند و باعث می‌شوند تا خط تولید متوقف شود.
کد خبر : ۱۷۲۷۸

محمد کریمی روزبهانی در یک گفتگوی اختصاصی با نبض نفت، در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در بیان هدف از شرکت در این نمایشگاه عنوان کرد: نمایش توانایی‌ها، بازاریابی، ملاقات حضوری با مشتریان و معرفی محصولات جدید شرکت صنایع روشنایی مازی نور از جمله اهداف ما از شرکت در این نمایشگاه است.

وی با اشاره به اینکه شرکت مازی‌نور یک شرکت دانش بنیان است و علاوه بر تولید محصولات گروه‌های دیگر، با تولید چراغ‌های ضد انفجار و صنعتی برای صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، باعث اشتغال مستقیم بیش از 850 نفر در کارخانه شده‌است، گفت: در حال حاضر با اینکه تحریم‌ها باعث شده‌اند تا از میزان مشتریان ما کاسته شود، ولی بدلیل اینکه بیشتر قطعات مورد نیاز محصولات نهایی ما در داخل کارخانه طراحی و تولید می‌شوند نتوانسته بر تولیدات شرکت ما تاثیر زیادی داشته باشد.

کریمی روزبهانی با اشاره به معضل واردات اظهار کرد: یکی از معضلات تولیدکنندگان داخلی مشکل واردات بی‌رویه می‌باشد؛ چراکه واردات به شکل‌های مختلف تولیدات داخلی را  فلج می‌کنند و باعث توقف خط تولید متوقف می‌شوند.

کارشناس مارکتینگ شرکت صنایع روشنایی مازی‌نور در مورد شعار امسال به نام ((سال رونق تولید))، گفت: این شعار فقط زمانی زیبا می‌شود که عملی شود؛ چندین سال است که شعارهایی از این قبیل را می‌شنویم، ولی دستگاه‌های اجرایی هیچ قدمی در راستای تحقق این شعار برنداشته‌اند.

کریمی روزبهانی ادامه داد: تولید باید یک مجموعه به هم پیوسته باشد تا رونق یابد؛ برای مثال اگر بتوانیم یک خودرو را از صفر تا صد بدون وابستگی تکنولوژی به کشوری دیگر تولید کنیم، علاوه بر اینکه به یک صنعت به هم پیوسته می‌رسیم، اشتغال‌زایی و قدرت خرید مردم بیشتر شده و در نهایت رونق اقتصادی شکل می‌گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای حمایت از تولید داخلی، کار و کارگر باید به تولید صنعتی و کنترل واردات پرداخت.

تهیه و تولید: پریسا منیر

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر