/
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳
مدیر پروژه‌های شرکت پمپ سازان نبراس در گفتگو با نبض نفت:

برای ((رونق تولید)) به حمایت دولت و وزارتخانه‌ها نیازمندیم

مدیر پروژه‌های شرکت پمپ سازان نبراس با بیان اینکه تولید داخلی نیازمند حمایت است، تصریح کرد: با حمایت دولت و وزارتخانه‌ها به سرعت چرخه تولید داخلی اضافه می‌شود و برای کارگر ایرانی اشتغال به وجود می‌آید.
کد خبر : ۱۷۲۷۹

به گزارش نبض نفت، فرهاد حسین نژاد در بیست و چهارمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با اشاره به معضلات موجود در حوزه فعالیتشان، گفت: امروزه از جمله اصلی‌ترین مشکلات در حوزه فعالیت ما معضل انتقال ارز و تامین کالاهای مورد نیاز از کشورهای خارج است.

وی افزود: این امر با اینکه موجب شده‌ تا تلاش کنیم بعضی از این کالاها را در داخل کشور تولید کنیم، ولی کار را برای تولیدکنندگان مشکل کرده‌است.

مدیر پروژه‌های شرکت پمپ سازان نبراس با توجه به وضعیت موجود، حمایت از تولید داخلی را امری مناسب دانست و تاکید کرد: خدمت به ایران وظیفه‌ی ما است؛ اما برای تحقق این هدف نیازمند به یک زیرساخت خدمت‌رسانی می‌باشیم.

حسین ‌نژاد با بیان اینکه تولید داخلی نیازمند حمایت است، عنوان کرد: با حمایت دولت و وزارتخانه‌ها، مشتریان کالاهای به مراتب باکیفیت‌تر داخلی را به کالاهای خارجی ترجیح خواهندداد.

وی افزود: به این ترتیب به سرعت چرخه تولید داخلی اضافه می‌شود و برای کارگر و خانواده‌های ایرانی اشتغال‌ به وجود می‌آید.

حسین‌ نژاد با اشاره به هدف از حضور در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در پایان خاطر نشان کرد: با شرکت در این نمایشگاه علاوه بر اینکه مورد استقبال مشتریان قدیمی قرار گرفته‌ایم، موفق به جذب مشتریان جدید نیز شده‌ایم.

تهیه و تولید: پریسا منیر

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر