/
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴

درگیری شدید عضو کمیسیون انرژی مجلس با سرمربی قشقایی شیراز/کرم‌پور: دهان شما را خرد می‌کنم

کوروش کرم‌پور عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی روز گذشته با مهدی فروردین که در حال حاضر سرمربیگری تیم فوتبال قشقایی شیراز را بر عهده دارد درگیری شدیدی داشتند و گفته می‌شود علت اصلی این درگیری حضور احتمالی سرمربی قشقایی در انتخابات آتی مجلس می‌باشد.
کد خبر : ۱۷۴۴۴
سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز در یک گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری نبض نفت از درگیری و تنش شدید کوروش کرمپور عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با وی خبر داد. 

مهدی فروردین، سرمربی تیم قشقایی شیراز درباره جزئیات درگیری با کوروش کرمپور گفت: توهینی که به مقام معلم شده‌ است برای من به عنوان یک معلم قابل هضم نیست، اما با توجه به درخواست مردم و حقوق شهروندی وظیفه خود می‌دانم که این موضوع را بازگو کنم.

وی درباره جلسه روز گذشته‌ی مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرعامل تیم قشقایی، که به منظور نوشتن تفاهم‌نامه جهت همکاری آموزش و پرورش با تیم قشقایی برگزار شد، بیان کرد: قرار بود این جلسه رأس ساعت یک بعد از ظهر برگزار شود، اما با یک ساعت تأخیر این جلسه برگزار شد .هدف اصلی این جلسه استفاده از زمین‌های ورزشی آموزش و پرورش بود .

وی ادامه داد: همه ما نشسته بودیم، که آقای کرمپور وارد شدند و ما به احترام ایشان بلند شدیم؛ ایشان هم ادای احترام کردند ولی بلافاصله شروع به پرخاشگری و توهین به من کردند و به من گفت به چه حقی من را تخریب می‌کنید و بیخود کرده‌اید که من را تخریب می‎کنید. من درحالی که خواهان آرامش‌شان بودم گفتم: من شما را تخریب نکرده‌ام، برای حرفتان مصداق بیاورید، که ایشان اجازه ندادند من حرفم را تمام کنم و گفتند دهانتان را خرد می‎کنم و دوباره شروع به پرخاشگری کردند. من به ایشان خاطر نشان کردم که چنین رفتاری در شأن یک نماینده مجلس و یک آدم با شخصیت مثل شما نیست. در این شرایط افراد حاضر در جلسه وی را به آرامش دعوت کردند و من هم مجددا وی را به آرامش دعوت کردم. کرم‌پور گفت اگر لازم باشد جور دیگری با شما برخورد می‌کنم، کتف‌های من را گرفت و تکان داد و گفت دهان شما را خرد می‌کنم. من به وی گفتم دوره و زمانه این حرف‌ها گذشته است. کرم‌پور گفت بله که دوره این حرفهاست، لازم باشد فیزیکی برخورد می‌کنم، دهانت را خرد می‌کنم، نابودت می‌کنم و محوت می‌کنم. اما ایشان بازهم شروع به توهین کرده و تأکید کردند که اگر لازم باشد حرف‌های بدتری هم خواهم زد.

فروردین افزود: من در برابر حرف‌های آقای کرم‌پور نتوانستم حرفی بزنم فقط به ایشان یادآوری کردم حضورشان در این جایگاه به خاطر تلاش‌های من و امثال من ‌است و باید مراقب اعمال خودشان باشند که مجددا به سمت من خیز برداشتند و آقای مهندس فراهانی مانع شدند و ایشان را به سمت اتاق مدیرکل هدایت کردند.

وی همچنین به اتفاقات بعد از جلسه اشاره کرد و گفت: بعد از یک ساعت از پایان جلسه آقای کرم‌پور به من زنگ زدند اما من به دلیل دلخوری که از ایشان داشتم پاسخ ندادم و ایشان به من پیام دادند و عذرخواهی کردند که باز هم من جواب ندادم، اما بعد از مدتی که آرام شدم فرماندار شهر و رئیس شورای شهر با من تماس گرفتند و اظهار تأسف کردند.

فروردین درباره اینکه بحث قضایی را پیگیری خواهد کرد یا خیر، تأکید کرد: من به عنوان نماینده چهار قشر محترم(فرهنگی، ورزشی، جامعه مربیان و فرزندان شهدا) وظیفه خود می‌دانم که پیگیری کنم و او باید بفهمد که به نمایندگی شهدا راهی مجلس شده و مقام نمایندگی به دست آورده‌ است پس چطور جرأت کرده به من توهین کند؛ لذا من نمی‌توانم از حق خود بگذرم.

وی ادامه داد: افراد پیشکسوت آموزش و پرورش و دلسوز سیاست خواهان پیگیری این موضوع هستند؛ اما من هنوز اقدام نکرده‌ام و شما اولین رسانه‎‌ای هستید که درباره جزئیات این مسئله با شما صحبت می‌کنم.

فروردین درباره شائبه حضور وی در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه فیروزآباد و ارتباط این موضوع با دلخوری کرم‌پور تصریح کرد: بنده بعید میدانم که دلیل عصبانیت یک نماینده که خود نیز در مجلس جایگاه و کرسی دارد این باشد؛ ایشان اگر از حضور من احساس خطر کنند حتما جلسه‌ای برگزار خواهند کرد که صلاح نیست شما در مجلس حضور پیدا کنید؛ البته من به عنوان یک فرد انقلابی از روز اول پشت انقلاب و دولت بوده‌ام و همیشه خود را مدیون انقلاب می‌دانم، در این زمینه تخصص دارم و دوستانم به من این پیشنهاد را داده‌اند. اگر بدانم حضورم باعث کمک به مردم این چند شهرستان می‌شود حتما حضور پیدا خواهم کرد اما من هنوز به صورت رسمی هیچ چیز را اعلام نکرده‌ام.

وی در پایان گفت: از شما تشکر می‌کنم که وقت گذاشتید، من تمام واقعیت را به شما گفتم و اگر کسی کم یا زیاد گفت باید پاسخگو باشد.


تهیه و تولید: فاطمه اسماعیلی


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر