/
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

فاز دوم پروژه گازرسانی به آسارا کلید خورد

مراسم کلنگ زنی و شروع عملیات اجرایی فاز دوم پروژه گازرسانی به بخش آسارا با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان البرز،استاندار البرز،بخشدار و امام جماعت آسارا آغاز شد.
کد خبر : ۱۷۵۸۷
فاز دوم پروژه گازرسانی به آسارا کلید خورد

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز، عزیزالله شهبازی،استاندار البرز در این مراسم با تشکر از حسین تقی نژاد، مدیرعامل شرکت گاز استان البرز و نمایندگان مجلس گفت: با گذشت حدود چهار ماه از کلنگ زنی فاز اول گازرسانی به روستاهای جاده کرج_چالوس و بخش آسارا، اکنون کلنگ فاز دوم این پروژه بر زمین خورد و ما امیدواریم این پروژه تا پایان دولت تدبیر و امید به سرانجام برسد.

وی با اشاره به مهاجرت روستاییان به شهرها اظهار داشت: گازرسانی به بخش آسارا از مهاجرت مردم منطقه و خالی شدن روستاها جلوگیری خواهد کرد.

شهبازی جاده چالوس را بهترین جاده خاورمیانه عنوان کرد و گفت: بیشترین آبادانی در این دولت برای شهرها و روستاها انجام شده است.
همچنین در ادامه حسین تقی نژاد،مدیرعامل شرکت گاز البرز با اشاره به مشخصات فنی این پروژه اظهار داشت: با بهره برداری این پروژه سه بخش صنعت،کشاورزی و خدمات بخش آسارا از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

وی تامین آسایش و آرامش را وظیفه مسئولین برای مردم دانست و گفت: طی ٣سال آینده فاز دوم این پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز، خاطر نشان کرد:  به امید خدا،سال ١٤٠٠ در خطه جاده چالوس مشکلی به نام سوخت نخواهیم داشت.

وی طول این پروژه را ٥٣ کیلومتر عنوان کرد و گفت:این پروژه با اعتباری بالغ بر ٤٦میلیارد تومان،در مدت ٥٠٠ روز  به بهره برداری خواهد رسید.

تقی نژاد تصریح کرد: در خلال این ٥٠٠ روز ٣ فاز دیگر این پروژه اجرایی خواهد شد.

در ادامه کمالی،بخشدار آسارا با تشکر از مدیران حاضر در جلسه و پیگیری مدیرعامل شرکت گاز استان البرز و حمایت استاندار البرز گفت: آرزوی دیرینه مردم بخش آسارا با اجرایی شدن این پروژه به زودی محقق خواهد شد.

وی مساحت آسارا را هزار و ٢٠٠کلیومتر مربع عنوان کرد و اظهار داشت:در این بخش بیش از ١٧ هزار و ٢٠٠ نفر زندگی می کنند.

بخشدار آسارا تصریح کرد: از مدیرعامل شرکت گاز استان البرز درخواست داریم فازهای بعدی این پروژه نیز به زودی اجرایی شود.

وی همچنین خاطر نشان کرد: مردم قدرشناس آسارا برای اجرایی شدن این پروژه اعلام آمادگی برای هر نوع همکاری را دارند.

در پایان مراسم، کلنگ فاز دوم گازرسانی به بخش آسارا بر زمین خورد.

این پروژه فاز دوم از 7 فاز گازرسانی به روستاهای جاده چالوس و بخش آسارا است که روستاهای گچسر را شامل می‌شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر