/
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱

کاهش مصرف سوخت با شناسائی مالکان واقعی ادوات کشاورزی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل خبر داد: بررسی و شناسایی مالکان اصلی ادوات کشاورزی در سطح منطقه که به عنوان طرح راستی آزمایی ادوات کشاورزی به اجرا درآمد، صرفه جویی و کاهش مصرف سوخت را در پی داشته است.
کد خبر : ۱۷۶۵۸

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل، سید حجت مدنی در نشستی با حضور کارگروه پیشگیری و مبارزه با عرضه خارج از شبکه سوخت، اظهار کرد: هدف اصلی، تامین سوخت مصرف کنندگان واقعی است و اقدامات انجام شده در این زمینه، نیازمند همکاری تمامی سازمان‌های ذیربط استان است که خوشبختانه با تلاش همکاران تعامل بسیار خوبی با دستگاه‌های متولی و نظارتی در استان اردبیل را شاهد هستیم.

مدنی هدف از تشکیل این کارگروه را تشریح وظایف تخصصی اعضا و آشنایی با قوانین و مقررات تامین سلامت اداری و مقابله با فساد اداری و همچنین شناسائی گلوگاه‌های قاچاق سوخت عنوان کرد و گفت: این کارگروه حافظ منافع عمومی و صیانت از سرمایه های ملی است که در این زمینه فرهنگ سازی و پیشگیری از قاچاق و مبارزه با آن در دستور کار قرار دارد.

گفتنی است، مشخص کردن وضعیت اسناد مالکیت ادوات کشاورزی و همچنین هماهنگی بیشتر سازمان‌های ذیربط در زمینه اجرای طرح توزیع سوخت بر اساس پیمایش بخش حمل و نقل از مهمترین موضوع های مطرح شده در نشست بود.

همچنین طبق دستور جلسه، موضوع‌هایی پیرامون راهکارهای اصلاحی و چگونگی اقدامات پیشگیرانه و بازدارنده، تدوین و پیگیری روش‌هایی برای از میان بردن روزنه‌ها، بسترها و گلوگاه‌های قاچاق و سوء استفاده از اموال دولتی و بیت المال بررسی شد و اعضاء کارگروه با بیان نقطه نظرات خود بر لزوم شفاف سازی امور و اهتمام همکاری تک تک کارکنان واحدها برای جلوگیری از فساد اداری تاکید کردند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر