/
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲

جلسه راهبردی مسائل و مشکلات کارگران پتروشیمی بندر امام

جلسه راهبردی مشکلات و نیازهای کارگران با حضور مدیرعامل پتروشیمی بندرامام، فعالان کارگری و دیگر مدیران ارشد این شرکت برگزار شد.
کد خبر : ۱۷۷۵۴

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام، جلسه مشکلات و نیازهای کارگران و تشریح عملکرد شرکت طی سال گذشته درحوزه منابع انسانی و معیشت کارگران، با حضور حمیدرضا رستمی مدیرعامل، جمعی از فعالان کارگری، مدیران عامل شرکت‌های تابعه و همچنین روسای منابع انسانی و روابط عمومی در مجتمع پتروشیمی بندرامام برگزار شد.

در ابتدای این نشست، کارگران حاضر در جلسه به بیان موضوعات مختلفی در حوزه منابع انسانی، معیشتی و رفاهی، پرداختند و درخواست‌های خود را در مباحث مختلف با مدیریت شرکت، در میان گذاشتند.

در این جلسه حمیدرضا رستمی، گزارشی از عملکرد شرکت پتروشیمی بندرامام در حوزه منابع انسانی و دیگر بخش‌های مرتبط در سال 97 ارائه کرد.

وی در ادامه از اجرایی شدن طرح طبقه بندی مشاغل و ساماندهی حقوق و مزایا طبق مصوبات و برنامه مدون شرکت هلدینگ خلیج فارس تا اواسط سال جاری خبرداد و توضیحاتی در خصوص طرح‌های در دست اقدام شرکت، طی سال جاری ارائه کرد.

در پایان جلسه درباره موضوعات و پیشنهادات مختلفی از قبیل نحوه محاسبه سختی و زیان کار، تغییر سیستم اضافه کار به کارانه (درصورت رضایت کارگران)، ساماندهی وضعیت کارگران پروژه‌ای، سیستمی شدن فیش‌های حقوقی و نیز آزمون استخدامی شرکت هلدینگ خلیج فارس بحث و بررسی شد.

در همین راستا مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندرامام خاطر نشان کرد: برای اجرایی کردن این طرح‌ها و پیشنهادات، باید به صورت علمی و تخصصی، تحقیق و کار پژوهشی به عمل آید و مجوزهای لازم از سوی شرکت هلدینگ خلیج فارس و دیگر نهادهای مرتبط اخذ شود.

شایان ذکر است شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام از اواسط سال گذشته به منظور ایجاد رفاه و رضایت حداکثری کارگران و رفع موانع توسعه حوزه منابع انسانی  به صورت مستمر و منظم جلساتی را میان مدیریت ارشد خود و نمایندگان و فعالان کارگری برگزار کرد و درهمین راستا در سال جاری اینگونه جلسات بصورت منظم و دوره‌ای برگزار خواهد شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر