/
۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰

موکلم هیچ‌گاه زنگنه را تهدید نکرده است/ با کارت زنجانی بازی‌ سیاسی می‌کنند

وکیل بابک زنجانی تاکید کرد: موکلم هیچ گاه وزیر نفت را تهدید نکرده است.
کد خبر : ۱۷۸۰۷

نبض نفت - رسول کوهپایه زاده درباره اظهارات نماینده حقوقی شرکت نفت مبنی بر این موکل وی وزیر نفت را تهدید به زندان کرده است،‌ گفت: اظهارات آقای هندی مبنی بر اینکه آقای زنجانی وزیر نفت را تهدید کرده، کذب محض است.

وی ادامه داد: جلسه‌ای در مورخ اول خرداد ماه با حضور من به عنوان وکیل آقای زنجانی، معاون  دادستان تهران، مسئولان بانک مرکزی و نماینده وزارت اطلاعات برگزار شد.

این وکیل دادگستری ادامه داد: جلسه اول خرداد پیرو جلسه 5 ماه قبل که در دی ماه تشکیل شده بود، برگزار شد.

وی در خصوص این جلسه گفت: جلسه مذکور در خصوص بازپرداخت بدهی‌های آقای زنجانی بود، متاسفانه در طول 5 ماه گذشته به دلیل تعلل،‌ تاخیر و کوتاهی شرکت نفت امور آن طور که باید پیش نرفت.

کوهپایه‌زاده افزود: در جلسه اول خرداد، شرکت نفت با درایت و قاطعیت قوه قضائیه موظف شد که همکاری لازم را انجام دهد و مدارک لازم را ارسال کند.

وی تاکید کرد: من در کنار آقای زنجانی نشسته بودم و به هیچ عنوان مطلبی که آقای هندی عنوان کرده‌اند که وی وزیر نفت را تهدید کرده و گفته به زودی من آزاد می‌شوم و شما زندانی، صحت ندارد.

این وکیل دادگستری خاطرنشان کرد: نباید بدلیل حواشی که در مجلس علیه آقای زنگنه در جریان است، نماینده وزارت نفت چنین اظهاراتی را بیان کند،‌ آقای زنجانی هیچ‌گاه وزیر نفت را تهدید نکردند.

وی تاکید کرد: با کارت پرونده بابک زنجانی در بازی‌های سیاسی مواردی مطرح می‌شود که وظیفه نظارتی نمایندگان مجلس تحت‌الشعاع قرار گیرد. این صحبت‌ها  کذب است و صرفا جهت بهره‌برداری‌های  سیاسی  مطرح می‌شود و بهره‌ای از واقعیت ندارد.

منبع: ایلنا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر