/
۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶

اخراج ممنوع

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در یک نشست دو ساعته با نمایندگان نیروهایی بلاتکلیف، دیدار و گفت وگو کرد و بر اساس تصمیم اتخاذ شده هیچ یک از شاغلین در سازمان منطقه ویژه پارس اخراج نمی‌شوند.
کد خبر : ۱۷۸۱۴

به گزارش نبض نفت پیروز موسوی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در تماس تلفنی با رضا خلیلی معاون مدیرعامل ملی نفت ایران، آخرین وضعیت رسیدگی به مشکلات این افراد که بدون مجوز، از سال 96 در این سازمان به کارگیری شدند را به اطلاع وی رساند.

موسوی در اين نشست پس از شنيدن سخنان نمايندگان اين نيروها تصریح کرد: هیچ یک از شاغلین در سازمان منطقه ویژه پارس اخراج نمی‌شوند.

وی افزود: از مسير قانون برای رفع مشكل ٤٥٠ نفر از نیروهای بومی این استان كه از سال 96 بدون اجرت در اين سازمان مشغول شدند استفاده خواهیم كرد و تمامی ابزارهای قانونی را برای پرداخت مطالبات و تعيين تكليف اين نيروها به کار خواهیم گرفت.

موسوی در ادامه این نشست با تاکید بر اینکه خود را از اعضای خانواده شرکت نفت می‌داند، گفت: با مشکلات کارمندان شرکت نفت آشنایی دارد.

مدیر عامل منطقه ویژه انرژی پارس، ضمن ابراز همدردی با کارگرانی که مدت‌‌ها بدون حقوق روزگار گذرانده‌اند، تصریح کرد: وضعیت کارگران شرکت نفت را كه ماه‌‌ها بدون حقوق و بيمه کار کرده‌اند و با وعده اين ماه و ماه بعد روزگار گذرانده‌اند؛ را عمیقا درك می‌كنم.

معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در این ارتباط تلفنی خطاب به نمایندگان نیروهای معترض گفت:« يقين داشته باشيد شخص مديرعامل منطقه ويژه پارس بيشتر از همه پيگير وضعيت و مطالبات شماست.»

رضا خليلي افزود: تاكنون اقداماتي جهت جذب قريب به ١٤٠ نفر از اين نيروها صورت گرفتهو طرح‌هاي پيشنهادي جهت تعيين تكليف ساير نيروها به هيات مديره شركت ملّي نفت ايران ارائه شده است كه اميدواريم با پيگيري‌‌هاي صورت گرفته اين مهم بزودي محقق شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر