/
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۹

شور و شعور انقلابی خود را در روز قدس نشان دهیم

کد خبر : ۱۷۸۸۳
شور و شعور انقلابی خود را در روز قدس نشان دهیمنبض نفت- حمد و سپاس بی‌کران خداوند سبحان را که به ما توفیق داد تا با درک ماه مبارک رمضان سال ۹8 و لیالی نورانی قدر، به یمن میراث گرانقدر و تاریخ ساز حضرت امام خمینی (ره)، با حضور شکوهمند و حماسی در "راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس"، بار دیگر "وحدت و اراده راهبردی" و خدشه‌ناپذیر ملت دشمن‌شناس و دشمن‌ستیز "ایران اسلامی" در حمایت از "آرمان آزادی قدس شریف" و ملت مظلوم فلسطین و پشتیبانی از جبهه‌ی مقاومت اسلامی منطقه را در معرض دید جهانیان قرار دهیم.
ابتکار حضرت امام نهضتی مردمی و ضد صهیونستی، جهت دار و تأثیرگذار در جمعه های ماه مبارک به ویژه در فلسطین است. 
امام خمینی با آگاهی، درایت و بینش خاصی که نسبت به مسائل داشتند و با دقت و توجه در تمام امور، بارها و بارها اسرائیل را محکوم کرده، به دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین پرداخت. ایشان در روز 16 مرداد سال 1358 مصادف با سیزدهم رمضان 1399 همزمان با شروع دور تازه ای از جنایات بی رحمانه رژیم اشغالگر صهیونیستی در لبنان طی پیامی، روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس تعیین کردند و عموم مسلمانان جهان را به همبستگی اسلامی در این روز بزرگ فراخواند.
در ایران نیز احزاب، گروه‌های سیاسی، شهرداری‌ها، ستادهای نظامی ارتش، سپاه، یگان های ویژه، کمیته انقلاب اسلامی، وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، اتحادیه‌های دانشجویی، اتحادیه‌های صنفی، کارخانه‌ها، حوزه‌های علمیه، اقلیت‌های مذهبی و… حضور خود در راهپیمایی روز قدس را اعلام می کنند.
انشاءالله و به یاری خدا و امام شهداء امسال هم همچون سالهای گذشته با همبستگی ملت شریف ایران برای بار دیگر پرچم ایران را در منطقه به اقتدار در می آوریم.

و من الله توفیق وحیدسلیمی مفرد نماینده نیروهای ارکان ثالث پیمانکاری استان بوشهر

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر