/
۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰

تغییر در شرکت پخش فراورده‌های نفتی ایران/وکیل‎زاده جایگزین موسوی‌خواه شد

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی ایران امیر وکیل‌زاده را به سمت مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی ایران منصوب کرد.
کد خبر : ۱۷۹۵۱
تغییر در شرکت پخش فراورده‌های نفتی ایران/وکیل‎زاده جایگزین موسوی‌خواه شدبه گزارش نبض نفت علیرضا صادق‌آبادی امروز طی حکمی امیر وکیل‌زاده را به عنوان مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی ایران منصوب کرد. در این حکم صادق‌آبادی از زحمات سیدمحمدرضا موسوی‌خواه که این سمت را بر عهده داشت تشکر و قدردانی کرده است.

به گزارش خبرنگار نبض نفت شرایط کشور نشان می‌دهد که در یک جنگ تمام عیار اقتصادی با آمریکا و حامیانش به سر می‌بریم و برای گذر از این شرایط سخت اقتصادی لازم است در هر کدام از پست‌های کلیدی خون تازه‌ای تزریق شود تا بتواند در این جنگ نابرابر به کشور کمک کند. به نظر می‌رسد این تغییر در راستای تقویت مدیریت در وزارت نفت باشد و امیدوار هستیم این تغییر بتواند تبعات و آثار مثبتی را برای شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران به دنبال داشته باشد.

بر اساس تصمیم اتخاذ شده در دولت از مرداد ماه آینده استفاده از کارت سوخت در کشور الزامی می‌شود. بدون شک اجرایی شدن استفاده از کارت سوخت تبعات مثبت زیادی برای اقتصاد این مرز و بوم  به دنبال خواهد داشت که کاهش قاچاق سوخت و صرفه‌جویی در مصرف مهمترین آن تلقی می‌شود. برای نیل به این اهداف لازم است یک مدیر باانگیزه در مجموعه‌های مرتبط حضور داشته باشد که این تغییر با این رویکرد صورت گرفته است. این انگیزش می‌تواند به بدنه کارشناسی و اجرایی شرکت پخش فراورده‌های نفتی ایران نیز منتقل شده و آثار و برکات زیادی برای کشور به دنبال داشته باشد. 


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر